در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم برگزار شد

مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور هنرمندان ، پیشکسوتان و مسئولین فرهنگی و هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، روز دوشنبه هشتم آذرماه 1400 مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنراین شهر برگزار شد. در این مراسم که با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معصومه آمره عضو شورای اسلامی قم و جمعی از هنرمندان ، مسئولین هنری ، پیشکسوتان و گروه های نمایشی شرکت کننده در جشنواره برگزار شد ، ابتدا علی فرحناک دبیر بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم ضمن تشکر از تمامی هنرمندان شرکت کننده در جشنواره ، از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و افزود : اگر هنرمندان تئاتر قم دست در دست یکدیگر برای حل مشکلاتشان تلاش کنند بی شک این مشکلات مرتفع خواهد شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخص مدیر کل نیز بر مشکلات موجود واقفند و در صدد رفع آنها هستند .

وی همچنین افزود:احداث پلاتو جدید انجمن هنرهای نمایشی در تالار فرهنگ و هنر با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند نوید بخش اتفاق‌های بسیار خوبی در جهت رشد فعالیت‌های نمایشی باشد و قطعا آینده‌ی بسیار خوبی در انتظار تئاتر قم خواهد بود.

در بخش دیگری از این مراسم سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز با بیان اینکه در آینده نزدیک در زمینه‌های زیرساختی قدمهای خوبی برداشته خواهد شد گفت:خوشحالم که در جمع هنرمندان هنر نمایش قم حضور دارم و امیدوارم به زودی قم به عنوان مرکز تولید نمایش با محتوای دینی معرفی شود چرا که این تمرکز ویژه باعث رشد تئاتر قم خواهد شد.

وی در ادامه افزود:هنرمندان تئاتر قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای یک خانواده‌اند و می‌توانند با همدلی و مشارکت مشکلاتشان را حل کنند و اجازه ندهند میانشان جدایی و تفرقه ایجاد شود.

در بخشهای دیگر مراسم افتتاحیه کارگردان‌های نمایش‌های شرکت کننده در جشنواره به ایراد سخن پرداخته و به نوبه خود نظراتی را با دیگر هنرمندان مطرح نمودند.

در این مراسم همچنین از اصغر نوبخت،سید حسین فدایی حسین،احمد سلیمانی و حامد جلالی اعضای شورای انتخاب جشنواره تقدیر شد.

همچنین از اعظم دلداده مربی گروه تئاتر توان یابان اوتیسم به خاطر تلاش‌های بی وقفه و خالصانه در زمینه تولید نمایش با این عزیزان تقدیر شد.

در پایان این مراسم نیز با حضور خانواده هنرمند زنده یاد عظیم اسدی که به دلیل بیماری کرونا از جمع هنرمندان هنرهای نمایشی استان قم به دیار باقی شتافته بود،از این هنرمند فقید تجلیل و لوح یادبود جشنواره به ایشان تقدیم شد.

 

 




نظرات کاربران