در حال بارگذاری ...

استان قم رتبه های برتر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را کسب کرد

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، علی فرحناک به عنوان بازیگر برتر، مصطفی کولیوندی نمایشنامه نویس برتر، مرتضی جلالی کارگردان برتر و فرزانه خانمحمدی بازیگر دوم زن معرفی شدند.

به گزارش تئاتر قم، آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان ۲۴ دی ماه در تالار آزادی دانشگاه کاشان با بخش‌های متنوعی نظیر موسیقی، کلیپ، تقدیر از پیشکسوتان و تجلیل از آثار برگزیدگان برگزار شد.

نمایش «گامی در دوزخ، گامی در بهشت» از گروه تئاتر امروز به نویسندگی مصطفی کولیوندی و کارگردانی مرتضی جلالی، بعداز کسب رتبه های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری در سومین جشنواره تئاتر کریمه و نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی قم، رتبه های برتر و جوایز سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان را از آن خود کرد.

علی فرحناک در بخش بازیگری مرد، مصطفی کولیوندی در نمایشنامه نویسی و مرتضی جلالی در بخش کارگردانی، از استان قم در اختتامیه سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان عنوان برتر را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خود اختصاص دادند همچنین فرزانه خانمحمدی به عنوان بازیگر دوم زن، معرفی شد.

لازم به ذکراست ۳۳  گروه نمایشی برای حضور در مرحله پایانی جشنواره توسط شورای انتخاب برگزیده شدند که سهم نمایش های صحنه ای ۲۰ اثر و نمایش های خیابانی ۱۰ اثر بود و سه گروه هم در قالب نمایشنامه خوانی به اجرا پرداختند.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از ۱۴ دی ماه ۹۶ با دبیری محمد شفافی و داوری محمدامیر یار احمدی، حمیدرضا نعیمی و کوروش نریمانی با اجرای نمایش های صحنه ای و خیابانی به مدت ۱۰ روز و به میزبانی کاشان برگزار شد.




نظرات کاربران