در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی «نگاهم کن» از استان قم به جشنواره آفتاب راه پیدا کرد

نمایش خیابانی «نگاهم کن» به نویسندگی و کارگردانی اعظم دلداده جهت حضور در پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولین آفتاب انتخاب شد.

به گزارش تئاتر قم، نمایش «نگاهم کن» کاری از گروه تئاتر اوج جهت شرکت در پنجمین جشنواره آفتاب شهرکرد انتخاب شد.این جشنواره در راستای ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و فرهنگی به معلولین و تلاش در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی این گروه از افراد جامعه و ایجاد ارتباطی هماهنگ، تأثیرگذار، متقابل و پویا در جهت توانمندسازی افراد معلول و گسترش دهنده همکاری های مشترک خلاق به منظور دور شدن از تفاوت‌های افراد معلول، برگزار می شود.

نمایش «نگاهم کن» به نویسندگی و کارگردانی اعظم دلداده از 8 لغایت 10 اسفند 96 ساعت 18/30 در بازارچه خیریه رعد فاطمیه اجرای عموم خواهد داشت.

این نمایش به زندگی فرد معلولی می پردازد که در آرزوهای خود غرق است که با اتفاقاتی تمام آرزوهایش نقش بر آب می شود. مرتضی عقیقی و سید حسین چاووشی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند، یوسف یزدانی منشی صحنه این نمایش است.

نمایش «پاهای خانم هزارپا» به نویسندگی ندا حاج بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی منتخب بخش صحنه ای از استان قم نیز در این جشنواره حضور دارد.

این جشنواره با حضور استان‌های تهران، البرز، اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری در قالب سه بخش تئاتر خیابانی ، صحنه‌ای و کودک و نوجوان از 11 تا 15 اسفند 96 در شهرکرد برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران