در حال بارگذاری ...

نمایش «مروارید» و سه هزار مخاطب دانش آموز دبیرستان دخترانه

نمایش «مروارید» در قالب طرح ملی کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی استانداری از ۶ لغایت ۱۰ اسفند در مدارس متوسطه دخترانه استان قم روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، محمدرضا شاه مردی از اجرای نمایش «مروارید» به نویسندگی سید حسین فدایی حسین و کارگردانی خود در سطح مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه مناطق دو و سه آموزش و پرورش در قالب طرح ملی کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی خبر داد. وی در خصوص اجرای این اثر گفت: این نمایش با بازی مهناز رودساز، فاطمه زارعی، مرضیه فتخانی و زهره کمیجانی تولید و به همت انجمن هنرهای نمایشی، استانداری ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان قم ده اجرا در مدارس متوسطه قم داشت که نزدیک به سه هزار دانش آموز دختر مقطع متوسطه اول و دوم موفق به تماشای آن شدند.

شاهمردی زبان هنر را زبانی اثر گذار برای انتقال مفاهیم به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی دانست و تصریح کرد: ما شاهد تأثیر این نمایش در دانش آموزان بودیم و جا دارد این نمایش اجراهای بسیار بیشتری در سطح مدارس دخترانه قم داشته باشد که این همکاری و همراهی دستگاه های ذیربط را مطالبه می کند.

این نمایش با حضور اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و سید حسین فدای حسین نویسنده نمایشنامه «مروارید» و محمد رضا شاه مردی ۱۰ اسفندماه در دبیرستان نجمه به کار خود پایان داد.




نظرات کاربران