در حال بارگذاری ...
محمد رضا شاه مردی:

برای درخشش نمایش «بگو حرام» در جشنواره بین المللی تئاتر اهواز تلاش می‌کنیم

محمد رضا شاه مردی از انتخاب نمایش «بگو حرام» در نخستین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز خبر داد.

به گزارش تئاتر قم، محمدرضا شاه مردی نویسنده و کارگردان نمایش بگو حرام ضمن اعلام خبر انتخاب این اثر به عنوان یکی از 25 اثر نهایی نخستین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز گفت: ابتدا قرار بود این جشنواره تحت عنوان جشنواره بین المللی تئاتر نفت 15 تا 20 اسفند در شهر اهواز برگزار شود اما بنا به دلایلی تغییراتی در آن اتفاق افتاد که در نهایت تحت عنوان نخستین جشنواره بین المللی تئاتر اهواز 24 تا 30 فروردین 1397 در شهر اهواز و با حضور 25 گروه داخلی از 15 استان مختلف و چند گروه خارجی برگزار خواهد شد.

شاه مردی گفت: احمد شریفی فرد، مرتضی عقیقی، مهناز رودساز، مهدی خجستگی، رحمان اسلامی، مرضیه فتخانی، زهره کمیجانی و فاطمه خوش سخن بازیگران این اثر و مهتاب عابدین زاده(منشی صحنه)، ثناء رزجی(مدیر صحنه)، احمد شریفی فرد(طراح صحنه و نور)، محمدرضا شاهمردی(طراح لباس)، هادی معزی(طراح گرافیک) و سعیده جعفری(طراح گریم) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

وی گفت: زهرا احسان پور(دف و سازهای کوبه ای)، سعید کیهانی(عود)، فاطمه احسان پور(تنبک)، مهدی الماس پور(سنتور) و امید شیشه گران(ویلن) نیز از اعضای گروه موسیقی هستند که بصورت زنده به اجرای قطعات این نمایش می پردازند.

مدیرعامل موسسه تئاتر طراوت در پایان گفت: نمایش «بگوحرام» به عنوان تنها نماینده قم در این فستیوال مهم تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار خواهد بست تا با درخشش در این جشنواره از توانایی های تئاتر قم در سطح ملی دفاع کند.

شاهمردی از حمایت های انجمن هنرهای نمایشی از موسسه تئاتر طراوت تقدیر کرد و اظهار داشت: همراهی، همدلی و حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان قم گامی موثر در موفقیت های اخیر این گروه برداشته و همه اعضای موسسه قدردان این توجه و عنایت هستیم و تلاش خواهیم کرد تا در عرصه های ملی درخشان و آبرومند ظاهر شویم.

موسسه تئاتر طراوت در سال جاری تجربه حضور در جشنواره سراسری تئاتر رضوی و جشنواره بین المللی تئاتر فجر را داشته و در ادامه نیز در پنجمین جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب شهرکرد و جشنواره بین المللی تئاتر اهواز حضور خواهد داشت.




نظرات کاربران