در حال بارگذاری ...

«تو روستای تک آباد دعوا شده سر آب» از گروه زنجیر باف روی صحنه رفت

نمایش«تو روستای تک آباد دعوا شده سر آب» به کارگردانی محمد یوسفی از ۱۴ اسفند ۹۶ روی صحنه است.

به گزارش تئاتر قم، نمایش شاد و کودکانه «تو روستای تک آباد دعوا شده سر آب» به نویسندگی مصطفی فرحی و کارگردانی محمد یوسفی، کاری از گروه نمایش عمو زنجیر باف از ۱۴ لغایت ۲۹ اسفند ماه ۹۶ هر روز در ۵ نوبت، ویژه مدارسِ آموزش و پرورش ، در کانون شهید فهمیده روی صحنه می رود.

این نمایش به صرفه جویی و مصرف صحیح آب می پردازد. بین چند خان و بچه های روستا جهت استفاده آب بحث است اما در طول نمایش، آقای معلم (خوبک) قصد دارد با مشاوره­ صحیح به آنها صرفه جویی در مصرف آب را آموزش دهد.

مصطفی فرحی، علیرضا نامدار، امیرعباس خوش نژاد و سجاد رضایی بازیگران این نمایش هستند.

آهنگساز حامد جهانبخش ،طراح دکور مهدی نیک روش و ریحانه فراهانی، طراح لباس اعظم حیدری، مدیر تبلیغات امیرعباس خوش نژاد، مدیر صحنه مصطفی خجسته، مشاور تبلیغات علی فیضی پور، روابط عمومی و مدیر سالن ملیحه گائینی از دیگر عوامل این نمایش هستند. علاقه مندان جهت هماهنگی و تماشای نمایش «تو روستای تک آباد دعوا شده سر آب» با شماره های ۰۹۹۰۵۵۷۵۵۲۳ و ۰۹۱۹۵۸۸۷۹۰۰ تماس حاصل نمایند.

این نمایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن هنرهای نمایشی استان قم تا ۲۹ اسفند ماه ۹۶ هر روز در سالن آمفی تئاتر کانون شهید فهمیده روی صحنه است.

گفتنی است گروه نمایش زنجیر باف به سرپرستی مهدی ملایی در سال ۹۶ موفق به ثبت در سامانه استقرار گروه­های نمایشی شد.

 




نظرات کاربران