در حال بارگذاری ...

«تمام من، همه عدو» در ماه مبارک رمضان روی صحنه می رود

«تمام من، همه عدو» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی مهدی ملاک در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان، میزبان علاقمندان هنر تئاتر در شهر قم است.

به گزارش تئاتر قم، مهدی ملاک، کارگردان این اثر در مورد نمایش گفت: دو پیرمرد که دشمن هم هستند در زیر یک سقف زندگی می کنند، این نمایش به اتفاقاتی که بین آنها صورت گرفته می پردازد.

کارگردان تئاتر در ادامه گفت: جنگ بازتاب منفی دارد و توجه به آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ماه 1361 و مردمی که در آن شهر رشادت‌ها به خرج دادند و شهید شدند، آن روزها نباید هرگز فراموش گردد.

ملاک افزود: حمایت بخش خصوصی در تئاتر باعث پیشبرد و حرکت به جلو در عرصه نمایش شده که این اتفاق خوبی در تئاتر و در شهر قم است.

علی فرحناک سرپرست گروه در رابظه با این نمایش گفت: با توجه به اینکه این نمایش از دو بازیگر و محدود تشکیل شده اما نمایش تمام من، همه عدو روایت زندگی دو انسانی است که آرا و عقاید مخالف و متضادی با یکدیگر داشته و بالغ‌بر 30 سال در کنار هم زندگی کرده‌اند، کمیک بودن نمایش سبب شده تا علی‌رغم ژانر دفاع مقدس بودن این نمایش جذابیت ویژه‌ای داشته باشد.

مدیر گروه تئاتر امروز افزود: فضای این نمایش باید بسته باشد و به جهت متناسب بودن فضای اجرای نمایش، این اجرا را به خانه نمایش ماه اختصاص دادیم.

نائب رئیس انجمن هنر های نمایشی استان قم گفت: تئاتر نیاز به تهیه کننده دارد و تئاتر باید تبلیغ شود و به کیفیت تئاتر فکر کرد. در مورد تئاتر همیشه این بار به دوش کارگردان بوده که با توجه به وجود تهیه کننده، اتفاق خوبی خواهد بود.

این نمایش با بازی مهدی رکنی و مهدی ملاک به تهیه کنندگی علیرضا آغاز و مدیریت گروه تئاتر امروز، علی فرحناک و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم از 27 اردیبهشت ماه لغایت 27 خردادماه ۹۷ در ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30 در خانه نمایش ماه واقع در انتهای خیابان خاکفرج، فرهنگسرای جوان پذیرای علاقمندان و هنردوستان عرصه هنر و نمایش می باشد.

مجتبی رضایی مجری طرح، احمد شریفی فرد طراح صحنه، عطا منتظری مشاور، علیرضا مورخی آهنگسازی این نمایش را بر عهده داشتند. ناهید خوشنودیان منشی صحنه، امیر حسین اخوان و وحید صفری دستیاران، فرحان فرحناک مدیر تبلیغات و روابط عمومی، مرتضی عقیقی تبلیغات محیطی، از دیگر عوامل این نمایش هستند.




نظرات کاربران