در حال بارگذاری ...

اصغر نوبخت از اجرای ۳ نمایش در استان قم و در ماه مبارک رمضان خبر داد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم، از اجرای سه نمایش «یک دختر یک سرباز»، «تمام من، همه عدو» و «ماجرای دیو تک آباد» در ایام ماه مبارک رمضان و بعداز افطار خبر داد.

به گزارش تئاتر قم اصغر نوبخت در گفتگویی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی در استان قم شاهد اجرای سه نمایش بعداز افطار خواهیم بود. وی افزود تمامی نمایش ها مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی قرار گرفته است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در ادامه از اجرای نمایش «یک دختر، یک سرباز» به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی از ۲۸ اردیبهشت ماه‌ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در تالار مرکزی شهر واقع در میدان نواب خبر داد. رزرو بلیط این نمایش از طریق سایت ایران کنسرت انجام پذیر است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در ادامه گفت: نمایش «تمام من، همه عدو» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی مهدی ملاک از ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در پلاتو ماه به آدرس انتهای خاکفرج، بعد از میدان نواب، جنب نمایشگاه دائمی، خانه جوانان قم روی صحنه رفت. این نمایش در سالهای گذشته به کارگردانی فاضل حائری و با همین بازیگران روی صحنه رفت که مورد استقبال مخاطبین نیز قرار گرفت. شماره رزرو و تهیه بلیط 09361812729 است.

جُنگ شاد و موزیکال «ماجرای دیو تک آباد» به نویسندگی مصطفی فرحی و کارگردانی محمد یوسفی از ۲۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ در سالن بعثت به آدرس انتهای خاکفرج، بعد از میدان نواب جنب نمایشگاه دائمی خانه جوانان قم، به نمایش گذاشته شد. علاقه مندان دیدن این جُنگ شاد جهت هماهنگی و رزرو بلیط با شماره 09195887900 تماس حاصل نمایند.

اصغر نوبخت به اهمیت بخش خصوصی تئاتر اشاره کرد و گفت: از سرمایه­گزاران جهت احداث پلاتو و سالن­های خصوصی حمایت خواهیم کرد. وی جذب اسپانسر، وجود سرمایه گزاران در استان را از نکات قابل توجه دانست و افزود: سرمایه گزار هنوز به این اعتماد و باور نرسیده، آیا این جریان و فعالیت دارای بازدهی مطلوب است یا خیر؟ اما به زودی با برگزاری جلسات هم اندیشی این اعتمادسازی رقم خواهد خورد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی در همین زمینه از علیرضا آغاز به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذار دو نمایش «تمام من، همه عدو» و «ماجرای دیو تک آباد» همچنین از مدیریت سینما ونوس تشکر و قدردانی کرد وی در پایان خاطر نشان کرد به امید روزی که سرمایه گزاران در استان قم با اطمینان خاطر به حمایت از اجرای نمایش­های روی صحنه بپردازند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران