در حال بارگذاری ...
اصغر نوبخت:

هنرمندان در آزادی زندانیان غیرعمد استان قم سهیم شوند

دیدار رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم با مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه و مسئول روابط عمومی این ستاد انجام شد.

به گزارش تئاتر قم، رئیس انجمن هنرهای نمایشی در این دیدار که عصر چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، در محل ستاد دیه استان و با حضور رضایی مدیر عامل نمایندگی ستاد دیه، جعفری مسئول روابط عمومی این ستاد، جهت گلریزان آزادی ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد انجام شد، حمایت پیشکسوتان و هنرمندان استان قم از این مراسم را اعلام کرد و از هنرمندان خواست تا در آزادسازی زندانیان غیرعمد سهیم شوند.

رضایی مدیر عامل نمایندگی ستاد اظهار داشت در سال ۹۶ با برگزاری جشن گلریزان و با کمک خیرین استان تعداد ۶۹ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد گردیدند. وی اظهار داشت امسال نیز مانند سال های گذشته در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان برگزار خواهد شد.

ستاد مردمی دیه در سال ۱۳۶۹ بنیان گزاری شد که تا کنون هزاران نفر از سوی این ستاد مردمی آزاد گشته اند، هدف این ستاد در حوزه آزادی زندانیان و کمک به محکومان قطعی در جرائم غیر عمدی است و مرتکبین جرائم عمدی بکلی از حوزه شمول فعالیت های این ستاد خارج اند، همچنین برای اخذ رضایت و سازش در جرائم عمد، بدون پرداخت وجه از سوی ستاد دیه تلاش کرده است.

از بدو تاسیس این ستاد تا کنون تعداد ۳۲۵۱ نفر از مددجویان واجد شرایط، از تسهیلات و مساعدتهای ستاد دیه استان قم بهره مند شده اند.

گفتنی است، جشن گلریزان سه شنبه ۸ خرداد ماه ۹۷ مصادف با ۱۳ ماه مبارک رمضان در فضایی سرشار از معنویت و نوع دوستی با حضور جمعی از مسئولین و خیرین استان همچنین پیشکسوتانِ هنرمند، به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند که با جرائم غیر عمد در زندان به سر می برند برگزار خواهد شد.

هنرمندان می توانند کمک های نقدی خود جهت کمک به زندانیان غیرعمد را به شماره حساب های ستاد دیه،  بانک ملی: 0201231618009 ، بانک تجارت: ۱۵۳0085593 ، بانک ملت: 1822288724 واریز نمایند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران