در حال بارگذاری ...
در چهارمین نشست شورای سیاست گذاری

داورانِ بازبینی بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم معرفی شدند

در چهارمین جلسه شورای سیاست گذاری بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم که هفته گذشته با حضور رئیس شورا، در دفتر مدیر کل برگزار شد کارشناسان بازبینی انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش تئاتر قم، این جلسه  در دفتر مدیر کل با حضور مهندس حسینی کاشانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ورئیس شورای سیاست گذاری، حسن دلیر رئیس امور هنری، اصغر نوبخت رییس انجمن هنرهای نمایشی، علی فرحناک نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی، سید محمد جواد طاهری پیشکسوت تئاتر استان، ابوالفضل صادق اعضای هیئت رئیسه انجمن و مسئول دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

در ابتدا اصغر نوبخت دبیر جشنواره به ارائه گزارش پرداخت. انتخاب پنج داور جهت بازبینی نمایش ها از موارد مطرح شده در این جلسه بود همچنین بررسی داوران اصلیِ بخش مسابقه از موارد بعدی تصمیم گیریِ این شورا بود.

در این جلسه با همفکری و مشورت شورای سیاست گذاری  سید محمد جواد طاهری، سید حسین فدای حسین، دکتر کاظم نظری، علی فرحناک و احمد سلیمانی به عنوان کارشناسان بازبینی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ تیرماه انتخاب شدند.

توجه و حمایتِ جدی از بازیگران و عوامل بومی و استانی در این جشنواره از خواسته های اعضای این شوراء بود. رویت و تصمیم گیری مفادِ فراخوان اولین مسابقه تئاتر خیابانی به عنوان بخش جنبی و انتشار آن از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.




نظرات کاربران