در حال بارگذاری ...

نتایج بازبینی بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم اعلام شد

پس از ارزیابی نمایش ها توسط هئیت بازبینی بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم ۵ نمایش تصویب نهایی و ۲ نمایش مشروط به بازبینی مجدد شد.

به گزارش تئاتر قم، اصغر نوبخت دبیر بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم از نتایج بازبینی ۲۸ و ۲۹ تیرماه ۹۷ خبر داد. وی ضمن تشکر از هیئت داوران سید حسین فدای حسین، سید محمد جواد طاهری، دکتر کاظم نظری، علی فرحناک و احمد سلیمانی گفت: پس از بحث و بررسی هیئت داوران بازبینیِ جشنواره پنج نمایش «آلا» به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا شاه مردی، «تراژدی تیر و تبر» به نویسندگی و کارگردانی شاهین سلطانی، «تمام من، همه عدو» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی مهدی ملاک، «خون به پا می شود» به نویسندگی و کارگردانی مراد اسکندری، «عاشقانه های دو بازمانده از یک جنایت جنگی» به نویسندگی سید مجید میر حسینی و کارگردانی مسعود مشعوف بدون اولویت و به ترتیب حروف الفبا تصویب نهایی شد اما دو نمایش «فردا روز نهم است» به نویسندگی محسن ابوالحسنی و کارگردانی حمید رضا حسینی و «لایکش کن» به نویسندگی مهدی اشرفی و کارگردانی رضا جعفری مشروط به بازبینی مجدد شد.

دبیر جشنواره گفت: دو نمایش ذکر شده به علت کسب امتیاز مساوی از طرف هیئت داوران مشروط اعلام گردید که بعداز پانزده روز تمرین، یک نمایش از دو نمایشِ مشروط، انتخاب و به بخش مسابقه بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم راه پیدا خواهد کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران