در حال بارگذاری ...

امکان ارسال مستقیم خبرو مطالب تخصصی در درگاه تئاتر قم فراهم شد

هنرمندان وگروه‌های نمایشی استان قم می‌توانند با مراجعه به درگاه تئاتر قم، مستقیما و بدون اتلاف وقت، از طریق لینک «از اینجا برای ما خبر ارسال کنید» به سادگی اخبار خود را بارگزاری کنند.

به گزارش تئاتر قم، با توجه به فعالیت 34 درگاه استانی و در راستای تسهیل اطلاع رسانی رخدادهای استان و همچنین اهمیت پوشش جامع تمامی اخبار ، و مطالب تخصصی شهرستان‌های کشور، لینک ارتباطی جدیدی در درگاه استان‌ها ایجاد شد که هنرمندان می‌توانند از طریق آن بدون نیاز به حساب کاربری، خبر، گزارش ، نقد ، مقاله و دیگر مطالب تخصصی مورد نظر خود را به تحریریه استانی برسانند. اخبار ثبت شده در سبد تحریریه درگاه مورد نظر ذخیره می‌شود و پس از بررسی توسط مدیر درگاه منتشر خواهد شد.

تا کنون این امکان برای یازده استان آذربایجان شرقی، اردبیل، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، قم، گیلان،همدان و یزد ایجاد شده است.

با کلیک بر روی لینک « از اینجا برای ما خبر ارسال کنید » که در سمت چپ صفحه اول درگاه های ذکر شده قابل مشاهده است، کاربر وارد صفحه جدیدی می‌شود که به او امکان بارگزاری مطالب مورد نظر را به همراه آپلود 3 فرم عکس را می‌دهد.

از این پس هنرمندان وگروه‌های نمایشی استان قم می‌توانند با مراجعه به درگاه تئاتر قم، مستقیما و بدون اتلاف وقت ، توسطِ لینک ارتباطی، به سادگی اخبار خود را بارگزاری کنند.         

گفتنی است به زودی تمامی درگاه‌های استانی دارای این قابلیت خواهند شد.




نظرات کاربران