در حال بارگذاری ...

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اولین سالن خصوصی تئاتر در استان قم

سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم از اولین سالن خصوصی تئاتر در استان قم بازدید کردند.

به گزارش تئاتر قم، مهندس حسینی کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصغر نوبخت، رئیس انجمن نمایش استان قم، حسن دلیر، معاون امور هنری و محسن حیدری، رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، از اولین مجموعه خصوصی تئاتر در استان قم با عنوان «خانه نمایش» بازدید و با کارکنان و هنرجویان این مجموعه گفتگو کردند.

مهندس حسینی در این جلسه که با حضور سیدمحمدجواد طاهری، مدیریت «خانه نمایش» و کارکنان مجموعه برگزار شد، به گفتگو درباره مسائل و مشکلات تئاتر استان پرداخت.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجموعه، به تماشای تئاتری که توسط هنرجویان خردسال نمایش خلاق این آموزشگاه تهیه و تولید شده بود، نشست.

خانه نمایش واقع در انتهای بلوار الغدیر، روبروی بوستان علوی، کوی ٤٩، در بخش‌های آموزش تئاتر برای رده های سنی مختلف، نمایش خلاق ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین تهیه و تولید تئاتر در استان، فعالیت دارد.

این مجموعه کم نظیر که مطابق با آخرین استانداردهای سالن‌ تئاتر کشور ساخته شده، به زودی در مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

هم اکنون نمایش کمدی و شاد «سلطان و سیاه» نوشته استاد علی نصیریان و به کارگردانی سیدمحمدجواد طاهری، هر شب ساعت ٢١ میزبان تماشاگران علاقمند به تئاتر در این مجموعه است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران