در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم آغاز شد

بیستمین جشنواره تئاتر استان قم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر دوشنبه ۱۲ شهریورماه آغاز به کار کرد.

به گزارش تئاتر قم، بیستمین جشنواره تئاتر استانی، با حضور مهندس حسینی کاشانی و حسن دلیر معاون هنری اداره کل، ظهر روز دوشنبه ۱۲ شهریور در فرهنگسرای آغاز به کار کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره ضمن خداقوت به اصغر نوبخت دبیر و عوامل اجرایی بیستمین جشنواره تئاتر استانی همچنین خیر مقدم به داوران بخش مسابقه؛ دکتر سعید اسدی، سعید داخ و میلاد اکبرنژاد گفت: امیدوارم این رویداد هنری در بیستمین دوره خود که متقارن با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است خروجی خوبی داشته باشد و شاهد اتفاقات بسیار خوب برای تئاتر استان بعداز برگزاری این جشنواره باشیم.

وی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده جهت کمک به پیشرفتِ تئاتر استان؛ بعداز برگزاری جشنواره با جدیت به مسئله آموزش و پژوهش تئاتر خواهیم پرداخت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: قطعاً ظرفیت های استان در بخش تئاتر بر کسی پوشیده نیست و برای رسیدن به نتیجه مطلوب، نیاز به برنامه ریزی بهتر از طرف فرهنگ و ارشاد و مشارکت بیشتر از طرف هنرمندان خواهد بود.

مهندس حسینی کاشانی در ادامه به تماشای نمایش «تراژدی تیر و تبر» به کارگردانی شاهین سلطانی نشست.

بیستمین جشنواره تئاتر استانی قم با تعداد ۵ نمایش صحنه ای و ۶ نمایش خیابانی در قالب نخستین جشنواره تئاتر خیابانی از ۱۲ لغایت ۱۴ شهریور به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم اختتامیه این جشنواره پنج شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۷ با حضور هنرمندان، مسئولان استان، اداره کل هنرهای نمایشی و انجمن هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران