در حال بارگذاری ...

حضور هفت نمایش در جشنواره اولین تجربه قطعی شد

آثار هنرجویان حاضر در ششمین کارگاه اولین تجربه برای حضور و اجرا در جشنواره این کارگاه طی دو روز ۱۱ و ۱۲ مهر ماه ۱۳۹۷ در حوزه هنری استان قم بازبینی شد.

به گزارش تئاتر قم، آثار هنرجویان حاضر در ششمین کارگاه اولین تجربه برای حضور و اجرا در جشنواره این کارگاه طی دو روز 11 و 12 مهر ماه 1397 در حوزه هنری استان قم بازبینی شد.

این برنامه در دو سالن سوره و آسمان حوزه هنری قم برگزا شد، محمد رضا کوهستانی، جواد پیروزی و احمد سلیمانی آثار نمایشی آماده اجرا را بازبینی کردند و در نهایت و طبق آراء ، 7 اثر راهی جشنواره شد.

به این ترتیب نمایش «روزهای اتفاقی» به کارگردانی مهدی ملاک، «فکر کن خدا هستی» به کارگردانی محمدرضا پبغمبری، «گفتگوهای پس از یک خاکسپاری» به کارگردانی صادق مقدسیان، «کارگر» به کارگردانی مرتضی عقیقی، «شوکران نوشی من» به کارگردانی محمد حیدری، «نمی رسد...» به کارگردانی علی صدیق و «برگشتی در کار نیست» به کارگردانی محمد حاج بابایی در مراسم پایان‌دوره هنرجویان کارگاه تئاتر اولین تجربه که به صورت یک جشنواره برگزار خواهد شد، برای عموم علاقمندان اجرا خواهند شد.
ششمین جشنواره کارگاه نمایش اولین تجربه به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم برگزار خواهد شد و هنرجویان این دوره طی برگزاری این جشنواره به صورت عملی و برای نخستین بار تمامی مراحل اجرای یک اثر نمایشی را تجربه خواهند کرد.




نظرات کاربران