در حال بارگذاری ...
باحضور مسئولان گروههای نمایشی

نشست هم اندیشی هنرمندان هنرهای نمایشی و هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزارشد

به منظور بهره مندی از نظرها و پیشنهادهای گروههای نمایشی استان قم در راستای اجرای برنامه های انجمن هنرهای نمایشی در سال ۱۳۹۸ ، اولین نشست هیات رئیسه ی این انجمن با هنرمندان هنرهای نمایشی برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم ، اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان قم با کارگردانان و مسئولین گروههای نمایشی روز جمعه ششم اردیبهشت در این انجمن برگزار شد. در این جلسه ، علی فرحناک رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، ضمن تشریح برنامه های انجمن در سال 1398 در دو بخش اجرایی و آموزشی ، از هنرمندان هنرهای نمایشی استان دعوت کرد تا با مشارکت و همدلی ، در جهت پیشرفت و ارتقای هنرنمایش استان تلاش کنند.

وی درمورد برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم نیز توضیحاتی را ارائه و تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری با کیفیت این جشنواره تشریح نمود.

در ادامه ی این نشست ، هنرمندان نمایش استان نیز ، نقطه نظرهای خود را در مورد طرحهای آموزشی انجمن و جشنواره استانی مطرح و به بحث و گفتگو پرداختند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران