در حال بارگذاری ...
به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی ودر راستای اهداف آموزشی

طرح مسابقه ی «کتابخوان» توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم و فروشگاه دنیای کتاب برگزار می شود

انجمن هنرهای نمایشی استان قم با مشارکت فروشگاه دنیای کتاب ، طرح مسابقه ی " کتابخوان " را ویژه ی علاقه مندان و هنرمندان هنرهای نمایشی در استان قم برگزار می کند.

به گزارش تئاتر قم ، انجمن هنرهای نمایشی استان قم در راستای اهداف آموزشی خود و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین هنرمندان ، هنرجویان وعلاقه مندان به هنرهای نمایشی ، با مشارکت فروشگاه دنیای کتاب اقدام به برگزاری طرح مسابقه ی " کتابخوان " کرده است .

در این طرح ، هر ماه یک کتاب تخصصی در زمینه ی هنرهای نمایشی توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم معرفی و توسط فروشگاه دنیای کتاب قم تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا پس از ثبت نام ، در آزمون این مسابقه شرکت کنند. در این آزمون که در روزهای پایانی هرماه برگزار می شود ، 30 سوال تستی مطرح می شود که برگزیدگان باید به 80 درصد از سوالات یعنی به 24 سوال پاسخ صحیح داده باشند.

در پایان نیز به سه نفر برتر این مسابقه از سوی فروشگاه دنیای کتاب ، جمعا مبلغ 5 میلیون ریال جایزه اهدا می شود.این طرح که از ابتدای اردیبهشت 98 با عقد قرارداد مشارکت اجرایی شده است ، در اولین مسابقه ، کتاب " نمایش در ایران " نوشته ی بهرام بیضایی را برای خوانش معرفی نموده است . اولین آزمون این مسابقه روز 28 اردیبهشت ، ساعت 22 در فروشگاه دنیای کتاب قم برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران