در حال بارگذاری ...
در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر انجام شد :

امضای تفاهم نامه همکاری انجمن هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم

تفاهم نامه ی همکاری انجمن هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در زمینه های تولید آثار نمایشی و تبلیغات شهری در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم ، در آستانه برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم ، صبح روز یکشنبه 30 آبان 1400 تفاهم نامه ی همکاری میان انجمن هنرهای نمایشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با حضور علی فرحناک مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی و ابوالقاسم مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم منعقد شد.

در این تفاهم نامه مقرر شد انجمن هنرهای نمایشی استان قم در زمینه های آموزش در مراکز تحت پوشش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، تولید آثار نمایشی در مناسبت های مختلف و در موضوعات فرهنگ شهروندی و در حوزه های تئاتر خیابانی ، تئاتر محیطی ، اجرای نمایش در مدارس و نمایش صحنه ای همکاری نماید.

همچنین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز در زمینه فراهم آوردن امکان تبلیغات شهری و فضاهای مورد نیاز برای تمرین و تولیدات آثار نمایشی و مشارکت در برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم همکاری داشته باشد.

ضمنا موافقت شد فضاهای قابل اجرا در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ این سازمان شناسایی و برای اجرای نمایشهای هنرمندان تئاتر ، مورد استفاده قرار گیرد.

در این تفاهم نامه همچنین به مشارکت دوجانبه برای تولید نمایش های فاخر با حضورهنرمندان طراز اول شهر و اجرای عمومی این گونه آثار با تهیه کنندگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز اشاره شده است.




نظرات کاربران