در حال بارگذاری ...

برپایی نمایشگاه عکس «قاب صحنه» در قم

نمایشگاه «قاب صحنه» شامل مجموعه عکس‌های محمد رفیعی موحد از بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، دومین نمایشگاه عکس «قاب صحنه» در حاشیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور مسئولان و هنرمندان در تالار فرهنگ و هنر افتتاح شد.

مجموعه «قاب صحنه» منتخبی از تصاویر نمایش‌های اجرا شده در بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از قاب دوربین محمد رفیعی موحد از هنرمندان عکاس خبری استان قم است. در این نمایشگاه، ۲۰ اثر از مجموعه تصاویر ۹ نمایش صحنه‌ای و 8 نمایش خیابانی اجرا شده در جشنواره استانی تئاتر قم به نمایش درآمده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، محمدکاظم رضوانی؛ معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سعید ایلانلو؛ رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مرتضی عقیقی؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قم، اعضاء هیات داوران جشنواره استانی تئاتر قم، پیشکسوتان، هنرمندان و هنرجویان تئاتر حضور داشتند.

یست‌وچهارمین جشنواره تئاتر  استان قم در روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ 1402 به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سازمان فرهنگی شهرداری و انجمن هنرهای نمایشی قم به دبیری صدیقه مشایخی برگزار شد. 




نظرات کاربران