در حال بارگذاری ...

۳۸متن به دبیرخانه هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم ارسال شد

 با پایان یافتن مهلت ارسال متون در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه تعداد ۳۸ متن به دبیرخانه جشنواره ارائه شد.
به گزارش تئاتر قم، نوبخت دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم گفت: اشاره کرد نکته حائز اهمیت در این جشنواره حضور قابل توجه جوانان و کسانی که برای اولین بار کارگردانی را تجربه خواهند کرد در کنار گروه های حرفه ای تئاتراست.

او ادامه داد، امسال شاهد استقبال کم نظیر نویسندگان بومی بودیم. متون برداشت شده از نمایشنامه های خارجی(اقتباسی و آداپته) هم در بین متون مشاهده شد که توسط نویسندگان بومی تئاتر استان قم این مهم رقم خورد.
دبیر جشنواره اعلام کرد بازخوانهای متون هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم، رضا آزاد، رضا ابوذر و نوبخت هستند. 
دبیر هجدهمین جشنواره از اعلام نتایج بازبینی در تاریخ ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۵ خبرداد و افزود:  بازبینی نمایش های پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم در روزهای  6 و 7 مرداد ماه با حضور داوران و کارشناسان مجرب انجام میشود و نمایش‌های منتخب جهت شرکت در بخش مسابقه هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم، به هنرمندان اعلام می‌شود.

او گفت: نمایش عروسکی« جانیار » به کارگردانی « سید امید حسینی نژاد » که جهت شرکت در شانزدهمین جشنواره بین المللی تهران – مبارک، به دبیری مرضیه برومند از بین ۶۴ نمایش عروسکی جزو ۳۵ اثر منتخب است، در بخش ویژه هجدهمین جشنواره تئاتر استانی مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم در پایان گفت: از گروه های شرکت کننده و هنرمندان تئاتر که با ارسال متون نمایشی اعلام آمادگی کردند، کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم بتوانیم از گروهای نمایشی حمایت قاطع داشته باشیم. 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران