در حال بارگذاری ...

ورکشاپ عکاسی همزمان با اجرای نمایش «منظومه» برگزار شد

به همت انجمن عکاسان استان قم و گروه تئاتر امروز، اولین ورکشاپ میدانی عکاسی تئاتر، با حضور و استقبال خوب عکاسان شهر قم در سالن شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اجرای نمایش «منظومه» برگزار شد و اولین اجرای این نمایش به انجمن عکاسان قم اختصاص یافت.

به گزارش تئاتر قم، اهمیت این ورکشاپ میدانی و رقابتی بودن این ورکشاپ بود، و امید است با همکاری هنرمندان رشته های مختلف هنری شهر و استان قم همواره این قبیل ورکشاپ ها که به بالا بردن سطح هنری و فرهنگی شهر کمک می کند، ادامه داشته باشد.

دهمین شب اجرای این نمایش در تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۹۵ که در تالار شهید آوینی با حضور مسئولین فرهنگی آستانه مقدسه ی حضرت معصومه «س» و تماشاگران برگزار شد از سه عکاس شرکت کننده در ورک شاپ عکاسی ویژه ی این نمایش که از سوی انجمن عکاسان قم و گروه تئاتر امروز برگزار شده بود، با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از مهدی رضایی مهر، مسئول انجمن عکاسان بخاطر این همکاری تقدیر به عمل آمد.

این برنامه برای اولین بار در استان قم از سوی گروه تئاتر امروز و با همکاری انجمن عکاسان قم و برنامه ریزی مصطفی معراجی، با اختصاص یک اجرا بعنوان اجرای ویژه عکاسان، با حضور بیش از شصت عکاس، به اجرا در آمد و در پایان، لیلا تفرشی، زهرا خوش آمدی و داود جلالی از سوی انجمن عکاسان بعنوان صاحبان عکس های برتر معرفی شده و هدایای خود را از سوی گروه تئاتر امروز و با حضور نمایندگان فرهنگی آستانه ی مقدسه دریافت نمودند.

نمایش «منظومه» با دریافت یازده جایزه از دومین جشنواره تئاتر کریمه اهل بیت«س» به عنوان یکی از آثار برگزیده ی این جشنواره، از بیستم تا بیست و نهم خرداد ماه هرشب ساعت بیست و یک و چهل و پنج دقیقه در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به روی صحنه رفت و با تمدید سه اجرای دیگر از سی ام خرداد تا اول تیر ماه، هر شب ساعت بیست و دو سی دقیقه، به روی صحنه می رود.

نویسنده و کارگردان این نمایش علی فرحناک است و  سید محمد حسینی، مهدی رکنی، مهدی ملاک، صدیقه مشایخی، عطا منتظری، فرزانه خان محمدی، عبدالرضا ملاک، زهرا فراهانی فشکی در آن بازی می‌کنند.




نظرات کاربران