در حال بارگذاری ...

«قصه تاج عروس خاله و خروس» در قم به صحنه رفت

«قصه تاج عروس خاله و خروس» از ۱۶تیرماه به مدت ۱۴روز در قم روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، احمد سلیمانی با اشاره به اجرای دوباره نمایش کودک «قصه تاج عروس، خاله و خروس» گفت: این نمایش سال گذشته به مدت یک ماه در قم روی صحنه رفت و با استقبال بی‌نظیر همشهریان روبرو شد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم افزود: امسال نیز به دلیل درخواست‌های مکرر از سوی مردم این نمایش را از 16تیرماه به مدت 14روز به روی صحنه می‌بریم.

کارگردان نمایش «قصه تاج عروس، خاله و خروس» ادامه داد: با توجه به اینکه سابقه مردم قم نشان داده ذائقه آن‌ها با چنین نمایشی‌هایی سازگار است، استقبال از این نمایش در سال گذشته توسط همشهریان غیرقابل پیش بینی نبود چنانکه اجرای آن در در تهران، همدان و گرگان نیز با استقبال مردم آن شهر‌ها مواجه شد.

سلیمانی افزود: این نمایش تا کنون کاندیدای 5 جایزه و برنده جایزه بهترین کارگردانی از بیستمین فستیوال تئا‌تر کودک شده است و در سال 91 به عنوان نمایش برگزیده کودک ایران توسط کانون منتقدان ایران انتخاب و پر فروش‌ترین نمایش کودک در سال 91 در تهران شده است.

محمدرضا کوهستانی نویسنده و آهنگساز این نمایش است و سیدحمید لاجوردی، مهدی نیکروش، محمدجواد پیروزی، ماشاالله کوهستانی و نیما سیاری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«قصه تاج عروس خاله و خروس» هر شب ساعت 19: 30 در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در خیابان جمهوری به روی صحنه می‌رود. 




نظرات کاربران