در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «قصه ای از سرزمین مهربونی» در پلاتو ماه

نمایش شاد و کودکانه « قصه ای از سرزمین مهربونی» به کارگردانی مهدی خجستگی از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۹ در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان واقع در میدان نواب،جنب نمایشگاه بین المللی استان قم به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش در چهارمین جشنواره تئاتر آفتاب  اراک حضور پیدا کرد و حائز کسب رتبه های بازیگری و کارگردانی شد.

نمایش «قصه‌ای از سرزمین مهربونی» در بخش مهمان هجدهمین جشنواره تئاتر استانی قم حضور پیدا کرد و نوبخت دبیر جشنواره همچنین داوران جشنواره جعفر دهقان،جلیل فرجاد و محسن سراجی به تماشای این نمایش نشستند.

در خلاصه نمایش آمده است: روایتی قدیمی و فولکور از سوسکی که دختر یک پیرزن و پیرمرد می شود و بالاخره به پاداش نیکویی های خلقی و رفتاری به دختری زیبا بدل شده و با پسر پادشاه سرزمین مهربونی ازدواج می‌کند.

مرتضی عقیقی، اصغر تقی پور، فاطمه عابدین زاده، فاطمه آخوندیان، سیده زهرا موسوی، سید هاشم موسوی در این نمایش بازی کردند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: رحمان اسلامی، طراح صحنه و دستیار کارگردان: احمد شریفی فرد، موسیقی: عباس مومن، مهناز رودساز.

نمایش شاد و کودکانه «قصه ای از سرزمین مهربونی»  از ۲۶ تا ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۹ در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان واقع در میدان نواب، جنب نمایشگاه بین المللی استان قم به روی صحنه رفت.

 




نظرات کاربران