در حال بارگذاری ...

«کمدی ارتفاعات» روی صحنه می رود

نمایش «کمدی ارتفاعات» کاری از گروه «اوج» که برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای آفتاب اراک شده‌است، در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان قم روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش حائز کسب رتبه های اول طراحی لباس، رتبه دوم کارگردانی، رتبه دوم بازیگری دوم و سوم بازیگری برای راضیه داورپناه، زهرا اسلامی پور و فاطمه قاصدی  و برگزیده چهارمین جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب اراک شده‌است و در بخش صحنه ای به جشنواره بین المللی امید آفرین راه پیدا کرده‌است،این جشنواره آذرماه ۹۵ در اصفهان برگزار می‌شود.  

«کمدی ارتفاعات» نوشته امید طاهری است و اعظم دلداده آن را کارگردانی کرده‌است.

 زهرا اسلامی،ناهید داورپناه،فاطمه عیسی آبادی،عاطفه عیسی آبادی،راضیه داورپناه، زهرا پایمرد،فاطمه قاصدی در این نمایش بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مشاور کارگردان: سارا عطایی، طراح صحنه و لباس: اعظم دلداده، طراح گریم و نور: عبدالرضا متقیان نژاد، اجرای موسیقی: سید محمد مهدی رضوی، طراح پوستر و بروشور: انسیه داورپناه،مدیر صحنه: یوسف یزدانی، منشی صحنه: معصومه یزدانی، دوخت لباس: فاطمه یوسفی، مدیریت سالن: احمد شریفی، گیشه: محمد سهرابی.

در خلاصه نمایش آمده است. دیتون روستایی است که براداران رایت در آن زندگی می کنند وقصد دارند با اختراع هواپیما خواهران سایت را در آسمان به عقد خود درآورند. مادرِخواهران سایت تمام تلاش خود را می کنند تا دیتون تبدیل به شهر شود.او نام خود را شهردار گذاشته و از اختراع برادران رایت حمایت می کند. چرا که معتقد است با اختراع این وسیله دیتون به شدت پیشرفت می کند.اما در این میان کشیش موافق اختراع هواپیما نیست،سرو کله شخصی به نام مونگولفیه پیدا می شود که ادعا می کند برادر رایت هاست و...

نمایش «کمدی ارتفاعات» کاری از گروه «اوج»، اول تا ۸  مهرماه  ساعت ۱۷ در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان واقع در بلوار امام موسی صدر «خاکفرج» بعداز میدان نواب، جنب نمایشگاه دائمی روی صحنه می رود.




نظرات کاربران