در حال بارگذاری ...

جشنواره «اولین تجربه» برگزیدگان خود را شناخت

با همت حوزه هنری، چهارمین دوره جشنواره «اولین تجربه» ویژه هنرجویان تئاتر حوزه هنری استان قم با معرفی و تقدیر از برگزیدگان پایان یافت.

به گزارش تئاتر قم، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر هنرجویان استان قم عصر شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۳۹۵ در سالن سوره حوزه هنری با حضور مهدی حبیبی معاون فرهنگی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری قم، وحید فرجی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، اصغر نوبخت  مسئول انجمن نمایش قم، سیروس همتی بازیگر نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون و جمعی از مسئولین سازمان‌های فرهنگی و هنرمندان تئاتر قم برگزار شد.
این مراسم با خوشآمد گویی مجدالدین معلمی آغاز شد و با دریافت گواهی پایان دوره توسط هنرجویان کارگاه تئاتر حوزه هنری قم ادامه یافت. در این بخش هنرجویان قسم نامه خود را راقرائت کردند. همچنین مهدی حبیبی نیز در سخنانی پیرامون آموزش تئاتر در مراکز استانی حوزه هنری سخنرانی را ایراد کرد.  در پایان برگزیدگان این جشنواره به ترتیب زیر معرفی معرفی و از آنها تقدیر شد.
در بخش بازیگری زن دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به دو برگزیده این بخش فاطمه خلج و نجمه دهقان اهداء شد. همچنین از از مریم دانشور و زهرا آقایی تقدیر شد.
در بخش بازیگری مرد دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به علی صدیق رسید و از عرفان کریمی، علیرضا وفسی و میلاد قره داغی تقدیر شد.
محمد رضا حبیبی نیز برای طراحی بروشور نمایش «اَدا» لوح تقدیر و تندیس جشنواره دریافت کرد.
نمایش‌های «آقای مجنون و خانم لیلی» به کارگردانی بهنام البرزیان،«باغ آرزوها» به کارگردانی محسن گماری اسبق،«اَدا» به کارگردانی محمدرضا حبیبی،«پشت دیوار چهارم»به کارگردانی رضا ابوالقاسمی،«کباب و پیک آخر»به کارگردانی احسان واقف،«فقط خدا حق دارد بیدارم کنه» به کارگردانی محمد حاجی بابایی،«هفت بچه یهودی»/سید محمد حسین میراعلایی،«اشرف مخلوقات»/امیرعباس وارسته،«زیرخاکی»/محمدجواد پیروزی از ۷ تا ۹ مهرماه روی صحنه رفت و در نهایت «نمایش هفت بچه یهودی» به کارگردانی حسین اعلایی جایزه‌ی ویژه را دریافت کرد تا حوزه هنری قم و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری هزینه تولید و اجرای این نمایش را متقبل شود. قابل ذکر است در حاشیه این جشنواره نشست آموزشی توسط سید حسین فدای حسین با موضوع بداهه در بازیگری،شناخت نقش توسط سید محمد جواد طاهری و رابطه بازیگر و کارگردان توسط کوروش زارعی همچنین ورکشاپ بازیگری توسط سیروس همتی برگزار شد.




نظرات کاربران