در حال بارگذاری ...
در دیدار مدیر عامل هنرهای نمایشی ایران و انجمن نمایش استان قم مورد تاکید قرار گرفت

تولید تئاتر با اتکا به ظرفیت های فرهنگی هنری اجتماعی استان قم

دوشنبه ۱۳ دی‌ماه اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم میهمان مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران شد و درباره تولید و ترویج تئاتر با اتکا به ظرفیت های فرهنگی و تعدد نهادهای فرهنگی هنری اجتماعی استان قم گفت و گو کردند. .

به گزارش تئاتر قم، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در این دیدار به ارائه و آماده سازی برنامه آینده هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان قم به صورت جامع اشاره کرد.

بهداروند با اشاره به فعال سازی پورتال استان ها و تلاش همکاران در تهران یادآور شد این امکانات برای انعکاس اخبار استان ها فراهم شده و باید از این توان استفاده شود.

او افزود: در استان هایی که اجرای عمومی ندارند با هنرمندان خود به بحث و گفتگو بپردازید و به پیشرفت تئاتر استان خود کمک کنید. امیدواریم با گفتگو و همفکری مدیران و پیشکسوتانِ استان جهت حل مشکلات، پل های ارتباطی را وسیع تر کنیم.

در ادامه گفت‌وگو، اصغر نوبخت از مدیر عامل انجمن خواستار حمایت معنوی و مالی جهت سراسری شدن جشنواره کریمه زیر نظر بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و برگزاری هر چه باشکوه تر سومین دوره این جشنواره در اسفند ماه شد.

 مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ضمن حمایت از نمایش دینی  از اینکه نمایش " منظومه " منتخب جشنواره رضوی و نمایش " خانوم " منتخب فجر استانی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جشنواره " کریمه " برخواسته ابراز خرسندی کرد و حمایت خود از این جشنواره را ابراز کرد.

در این دیدار اصغر نوبخت به پاره ای از مشکلات انجمن نمایش استان قم مثل نبود سالن های تمرین، اجرا و کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و مقرر شد با تعامل انجمن، مرکز و دیگر مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان، مشکلات برطرف شود.  




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران