در حال بارگذاری ...

«ببعی و گرگ آشپز» در بوستان نرگس به صحنه رفت

نمایش «ببعی و گرگ آشپز» به نویسندگی سید حسین فدای حسین و کارگردانی جواد پیروزی تا ۶ بهمن در بوستان نرگس برای عموم اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر قم، نمایش " ببعی و گرگ آشپز " که تا حدودی همان قصه معروف شنگول و منگول را دنبال می‌کند .یک داستان آموزنده است که در آن سعی شده مواردی چون میزان اعتماد به غریبه ها، در میان گذاشتن مسائل با والدین، برقراری ارتباط دوستانه بین فرزندان و والدین در قالب نمایش به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است، مامان بزی برای چیدن علف از خانه خارج می شود و به ببعی سفارش می کند در را روی غریبه ها باز نکند. دو گرگ بدجنس با دیدن ببعیِ تنها در خانه سعی می کنند با کشیدن نقشه هایی وارد خانه ببعی شوند و او را بخورند ببعی تمام نقشه های آنها را نقش بر آب می کند ولی گرگ ها با فهمیدن نقطه ضعف ببعی که خوراکی است او را گول زده و با طرفندی وارد خانه می شوند که مامان بزی سر می‌رسد.

در این نمایش زینب طاهری، لیلا پاک بین، ابراهیم وفایی و عباس جلالی پور به ایفای نقش می پردازند.

احمد سلیمانی تهیه کننده، علی ارشادی دستیار کارگردان، مژگان پناه هماهنگی، شمیم احمدی منشی صحنه، منصوره اسدی مدیر صحنه، دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش نوشته سید حسین فدای حسین و کارگردانی جواد پیروزی از اول دی ماه در خیابان شاه ابراهیم، بوستان نرگس کانون شماره ۸ روی صحنه رفت و تا ۶ بهمن ماه هر روز در چهار سانس ۹ ، ۱۰:۳۰ ،۱۳ ،۱۴:۱۵ ادامه خواهد داشت.




نظرات کاربران