در حال بارگذاری ...

«ماجرای نوروز» در قم روی صحنه رفت

از ۱۴ اسفند ماه ۹۵ نمایش «ماجرای نوروز» کاری از گروه عمو زنجیرباف به نویسندگی مصطفی فرحی یزدی و کارگردانی مجید علیزاده روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر قم، مهدی ملایی سرپرست گروه گفت: این اثر تاکنون در ۱۷ نوبت اجرا شده و ۳۳۵۰ نفر تماشاگر داشته است که از این بین ۲۸۰۰ نفر آنان کودک و مابقی را والدین و مربیان آموزشی تشکیل دادند.«ماجرای نوروز» تا ۲۵ اسفند ۹۵ در خانه علوم و فنون روی صحنه است. ملایی با اشاره به اینکه مسئول انجمن هنرهای نمایشی در اولین روز اجرا و در میان کودکان به تماشای این نمایش نشست از حمایت های بی شائبه انجمن هنرهای نمایشی و نوبخت تشکر و قدردانی کرد.

«ماجرای نوروز» داستان خرگوش‌هایی در جنگل پرماجراست که منتظر عید، رفتن ننه سرما و آمدن عمو نوروز هستند اما اتفاقاتی می افتد که آنها را به ماجراهای شیرین و آموزنده سوق می‌دهد.

محمد یوسفی مدیر گروه ایده پردازی،مصطفی فرحی یزدی نویسنده،مجید علیزاده کارگردان و حامد جهانبخش آهنگساز نمایش «ماجرای نوروز» هستند.

مصطفی فرحی،امیرعباس خوش نژاد،مهدی ملایی،احمد موسوی،مرتضی جعفرپور در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

 دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: مهدی ملایی، فاطمه برزگر:روانشناس، مصطفی بهلولی:دستیار تهیه کننده،امیرعباس خوش نژاد:مدیر تولید،احمد موسوی:دستیار تولید،نسرین آناهید:مسئول روابط عمومی،مرتضی جعفر پور:مدیر صحنه،محسن جنتی و فاطمه اسماعیلی:مدیر سالن،ریحانه فرهانی:طراحی و اجرای دکور،اعظم حیدری:طراحی و دوخت لباس،هادی استاد:طراح پوستر،رئوفه شریفی:عکاس،صابر رضایی:تصویربردار،مصطفی خجسته:مسئول قراردادها.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران