در حال بارگذاری ...
هم زمان با روز جهانی تئاتر

دیدار نوروزی مدیرکل ارشاد قم با پیشکسوت تئاتر استان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دیدار با علی تفضلیان پیشکسوت تئاتر استان ضمن تبریک ایام نوروز و به ویژه روز جهانی تئاتر،هنر نمایش را هنری اثرگذار و عمیق دانست.

به گزارش تئاتر قم، سید موسی حسینی کاشانی با همراهی جواد محرابی سرپرست معاونت مطبوعاتی، حسین محمودی مدیر روابط عمومی، حسن دلیر رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم،اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و محمدرضا شاهمردی مسئول گروه تئاتر طراوت به مناسبت روز جهانی تئاتر به دیدار علی تفضلیان از پیشکسوتان تئاتر استان رفتند.دکتر محمد علی خبری نیز در منزل پیشکسوتِ تئاتر حضور داشت.در این دیدار نوروزی، مدیر کل ضمن تبریک ایام نوروز و به ویژه روز جهانی تئاتر، هنر نمایش را هنری اثرگذار و عمیق دانست.

مهندس حسینی کاشانی در این دیدار پیشنهادها و راهکارهای حل مشکلات موجود در هنر استان به ویژه تئاتر را مورد ارزیابی قرار داد.

علی تفضلیان پیشکسوت تئاتر استان قم طی ۴ دهه فعالیت خود افتخارات بسیاری را در جشنواره های متعدد ملی برای استان قم به ارمغان آورده و در مقطعی نیز مسئول انجمن نمایش استان قم بوده است؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در نخستین همایش هنر و  فضیلت در سال ۹۵ طی مراسم باشکوهی از این استاد فرهیخته و برجسته تجلیل و تقدیر کرده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران