در حال بارگذاری ...

«کافه سایه» در قم روی صحنه می رود

«کافه سایه» نوشته ی ابراهیم عادل نیا و به کارگردانی هادی افضلی نژاد در آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر روی صحنه می‌رود

به گزارش تئاتر قم، نمایش «کافه سایه» کاری از گروه تئاتر­ چاوش در قم به صحنه می‌رود.

هادی افضلی­ نژاد متولد ۱۳۴۱شهر شیراز است. او تجربه هنری را از سال ۱۳۶۷ با چند فیلم کوتاه و بلند شروع کرد و بیشتر در مقام بازیگر در سریال های ارابه ­مرگ، اسوه ها، جاده­ تباهی، مخمصه و...­­ به ایفای نقش پرداخت. هادی افضلی ­نژاد از سال ۸۸ به کارگردانی و بازیگری تئاتر روی آورد.

این کارگردان گفت: نمایش«کافه سایه» در سه زمان متفاوتِ حال، دهه سی و زمان قجر اتفاق می افتد. داستان رضا و نامزدش المیرا، اصغری نوچه‌ی نصرت و نصرت نوچه‌ی شعبون بی مخ و حاجب میرزا و دخترش ملک خاتون هر سه پرونده­ی کسانی است که در هر دوره مشکلاتی در جامعه بوجود آورده اند.کسانی که در همان دوران با حیله و نیرنگ با پا در میانی عشق و وابستگی سرپوشی برایش ساخته اند. بازیگران نمایش سعی کرده‌اند در ۶۰ دقیقه سادگیِ این نمایش را به مخاطب انتقال دهند.

افضلی نژاد در ادامه از کلیه هنرمندان و اساتید استان جهت دیدن نمایش دعوت به عمل آورد وی افزود باعث­ دلگرمی ما خواهد بود دوستان مارا مورد عنایت قرار دهند و اگر نقدی بر نمایش وارد است آن را به ­گروه انتقال دهند. تعریف و تمجید، اشتباهات و ایرادات مارا پنهان خواهد کرد فقط نقد و بررسی عملکرد ما را روشن می‌کند.

افضلی­‌نژاد خاطر نشان کرد گروه تئاتر چاوش در ده روز اجرای این نمایش حاضر است پذیرای موسسه های خیریه باشد و از این موسسات هیچ گونه هزینه‌ای برای دیدن نمایش دریافت نخواهد کرد و در پایان از رئیس انجمن هنرهای نمایشی و مدیریت دانشگاه فرهنگ و هنر تشکر و قدردانی کرد.

بازیگران ­این نمایش به ترتیب ورود صحنه سیامک عبداله، ریحانه انباردار، حسن زارعی، حسن پوریا، هادی افضلی نژاد و زهرا­ جنداب­لو هستند.

از دیگر عوامل صحنه عبارتند از: محمد­­رضا سقایتی، علی هدایتی، علی ایام، رسول اسماعیلی، حانیه فلاح اصل، فرشته اسلامی و نرگس کمیجانی اشاره کرد.

نمایش «کافه سایه» از  ۱۵ تا ۲۵ فروردین­‌ماه ۹۶ ساعت ۱۹:۳۰ در آمفی­ تئاتر دانشگاه فرهنگ و هنر به صحنه می‌رود.




نظرات کاربران