در حال بارگذاری ...

نشست صمیمی هنرمندان تئاتر با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم

پیشکسوتان و سرپرستان گروه های نمایشی در دیداری صمیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مشکلات موجود در هنرهای نمایشی استان را مطرح کردند.

سید موسی­ حسینی­ کاشانی در این جلسه گفت: هر دیداری که با اهالی فرهنگ و هنر داریم، بر اندوخته هایمان افزوده و من این ارتباط با هنرمندان و اهل ادب و فرهنگ را افتخار بزرگی برای خودم می دانم.

وی خطاب به حاضرین در جلسه اظهار داشت: شما که در عرصه های هنری فعال و کوشا هستید، در هر حرف و کلامتان دنیای تجربه موج می زند و به نظر من وظیفه مدیران است تا از این ظرفیت بهره­مند باشند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و جایگاه رفیع تئاتر قم تصریح کرد: تئاتر قم یکی از موفق­ترین و مهمترین هنرهای استان است که ما نیز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه و نگاه ویژه داریم و اعتقاد داریم قم می تواند بعنوان پایگاه تئاتر دینی در کشور مطرح شده و دبیرخانه دائمی نمایش های دینی در این استان راه اندازی شود.

حسن دلیر رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در بخشی از این جلسه اظهار داشت: از مدت ها پیش به دنبال تشکیل شورای سیاست­گذاری تئاتر قم بودیم و امروز برگزاری این جلسه می تواند گام مهم و اساسی در شکل گیری این شورای اثرگذار باشد.

در این جلسه هنرمندانی نظیر اصغر نوبخت رئیس انجمن­هنرهای­نمایشی، سید حسین فدایی­حسین نویسنده، کارگردان و پژوهشگر تئاتر، محمدرضا آزاد بازیگر و پژوهشگر تئاتر، عظیم اسدی بازیگر و پیشکسوت تئاتر، رضا ابوذر سرپرست گروه نمایشی عرشیان، علی فرحناک سرپرست گروه نمایشی امروز و نایب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم، احمد سلیمانی سرپرست گروه نمایشی ایده، سید سعید میرصادقی سرپرست گروه نمایشی پرواز، اعظم دلداده سرپرست گروه نمایشی اوج، محمدرضا شاه­مردی سرپرست گروه نمایشی طراوت، مهدی مهدوی راد بازیگر و کارگردان، ابوالفضل صادق بازیگر تئاتر و عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی، وفا­طرفه بازیگر و کارگردان، لیلا سادات موسوی بازیگر  و مریم السادات صدرپور بازیگر و مسئول دبیرخانه انجمن به اظهار نظر در خصوص وضعیت هنر نمایش در استان قم پرداختند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران