در حال بارگذاری ...

داوران بازبینی سومین جشنواره تئاتر کریمه مشخص شد

تعداد ۱۳ نمایش توسط سید حسین فدای حسین،کاظم نظری و رضا ابوذر روزهای ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه بازبینی خواهند شد.

به گزارش تئاتر قم،‌ نوبخت دبیر جشنواره اعلام کرد بازبینی نمایش­های سومین جشنواره تئاتر کریمه استان قم توسط سید حسین فدای حسین،کاظم نظری و رضا ابوذر در پلاتو ماه فرهنگسرای جوان انجام خواهد شد و ۱۶ اردیبهشت نتایج نمایش­های منتخب جهت شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد بازبینی نمایش­های «روزهای اتفاقی» به کارگردانی مهدی ملاک، «خانه­ ی عزیز» به کارگردانی مهدی رکنی، «مدافعین­ حرم» به کارگردانی سمیه ابرقویی، «ترنج» به کارگردانی سیامک عبدا...، «جبهه ای در شمال شرقی» به کارگردانی ریحانه انبارداران، «هشت قدم مانده به عشق» به کارگردانی مصطفی قربانیان، «بازدم» به کارگردانی صمد آذرخش، «خاکستری» به کارگردانی سمیه زاهدی روز پنج شنبه و نمایش­های «باطل السحر» به کارگردانی محمد رضا شاه مردی، «باغ سیب» به کارگردانی مرضیه بنی علی، «سکوت» به کارگردانی محمد علی پورآرین، «کلاژ» به کارگردانی عطاا... منتظری و «گامی در دوزخ،گامی در بهشت» به کارگردانی مرتضی جلالی روز جمعه ۱۵ اردیبهشت انجام خواهد شد.

نوبخت اشاره کرد طبق گاهشمار قرار بود جشنواره کریمه روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار شود که به علت تقارن با انتخابات،این جشنواره از ۱ لغایت ۳ خرداد برگزار خواهد شد و ۴ خرداد نیز شاهد مراسم اختتامیه خواهیم بود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران