در حال بارگذاری ...

۶ اثر به سومین جشنواره تئاتر کریمه معرفی شدند

هیأت بازبینی نمایش های راه یافته به سومین جشنواره تئاتر کریمه را اعلام کرد

به گزارش تئاتر قم اصغر نوبخت اعلام کرد بنا به رأی هیأت داوران بازبینی سومین جشنواره تئاتر کریمه استان قم آقایان سید حسین فدایی حسین،کاظم نظری و رضا ابوذر مورخ ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۹۶ شش اثر منتخب گردید.

وی در ادامه گفت نمایش های «گامی در دوزخ گامی در بهشت» به کارگردانی مرتضی جلالی، «خانه ی عزیز» به کارگردانی مهدی رکنی «باطل السحر» به کارگردانی محمد رضا شاه مردی و «بازدم» به کارگردانی صمد آذرخش به عنوان نمایش های مصوب جهت شرکت در جشنواره معرفی و دو نمایش «کلاژ» به کارگردانی عطاا... منتظری و «ترنج» به کارگردانی سیامک عبدا... هفته آینده بازبینی مجدد خواهد شد وی در ادامه بیان داشت بازبینی نمایش های خیابانی یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه صورت می پذیرد.

به گفته نوبخت سومین جشنواره تئاتر کریمه در دو بخش خیابانی و صحنه ای از ۱خرداد ماه آغاز به کار خواهد کرد.

دبیر جشنواره در پایان ضمن تشکر از هیأت داوران و گروه های شرکت کننده در بازبینی خاطرنشان کرد با به کارگیری موارد اصلاحی در نمایش ها و پیشنهادات هیأت بازبینی به گروه ها امید است شاهد آثار موفق در جشنواره باشیم.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران