در حال بارگذاری ...

حضور حسینی کاشانی در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان قم

در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان قم بازدید کرد.

به گزارش تئاتر قم، مهندس حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در دقایق اولیه بامداد، در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مجتمع ناشران در حال برگزاریست، به صورت سرزده از انجمن هنرهای نمایشی استان قم بازدید کرد.

وی در جریان فعالیت شبانه روزی مدیریت و همکاران، جهت برگزاری نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی قم قرار گرفت.

اصغر نوبخت رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی ضمن خیرمقدم به ایشان و همراهان، گزارش کامل روند پیشرفت جشنواره مذکور را تقدیم کرد و از مدیر کل به جهت پیگیری دلسوزانه و مداوم ایشان در تمام ساعات شبانه روز قدردانی و سپاسگذاری کرد.

نوبخت اظهار کرد امسال با حمایت همه جانبه مهندس حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از نوزدهمین جشنواره، در کنار آثار هنرمندان با سابقه تئاتر استان، توفیق میزبانی آثار جوانان پر شور هنری در قالب بخش تجربه های جوان جشنواره تئاتر استانی را داریم.

در ادامه دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی بیان داشت با پیروی از شعار جشنواره مبنی بر استعداد پروری و کشف نیروهای جوان و استقبال گسترده جوانان از این جشنواره خواستار افزودن بخش مستقل تجربه های جوان نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی با کارشناسی، داوری و اهدای جوایز ارزشمند شد.

نوبخت در پایان گفت: اینک که در بهار قرآن و ماه صیام، میهمان خوان گسترده ضیافت الله هستیم بر خود لازم می دانم بدینوسیله مراتب تقدیر و سپاسگذاری خود را از تلاش و زحمات ارزشمند، دلسوزانه و صادقانه مهندس حسینی کاشانی در راه اعتلای فرهنگ و هنر ناب اسلامی و ایرانی، خصوصاً هنر نجیب نمایش اعلام نمایم. امید است مهر ایزدی برای ایشان، دوام عزت، توفیق و سربلندی به ارمغان آورد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم

اصغر نوبخت: رشد هنرجویان در گرو بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

اصغر نوبخت، عضو هیئت داوران بخش خیابانی جشنواره استانی تئاتر قم بر لزوم بهره‌گیری از تجارب هنرمندان حرفه‌ای و پیشکسوت در تربیت هنرجویان تأکید دارد و می‌گوید اگر هنرمندان پیشکسوت و حرفه‌ای در کنار هنرجویان نباشند هنر تئاتر ارتقا پیدا نمی‌کند.

|

نظرات کاربران