در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی «برادرها» کاری از موسسه فرهنگی هنری خانه پرواز هنر

نمایش خیابانی «برادرها» با موضوع اعتیاد و آسیب اجتماعی از ۱۱ تیر به مدت ۲۰ روز در بوستان ها اجرا می رود.

به گزارش تئاتر قم،سید سعید میرصادقی سرپرست گروه تئاتر پرواز بیان داشت، این نمایش با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ۱۱ تیرماه به مدت بیست شب در بوستان های سطح شهر به اجرا می رود. وی افزود «برادرها» به موضوع اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی پرداخته است. جوانی که قبلا در دام اعتیاد گرفتار شده سیر زندگانی خود را از بدو تولد تا عنفوان جوانی برای تماشاگران بیان می کند. او به سختی های موجود در مسیر و برخی از باورهای غلط اجتماعی و تاثیرات جامعه و محیط در گرفتار شدن اعتیاد اشاره ایی دارد. جوان پس از گرفتار شدن در دام اعتیاد متوجه می شود مسیری را که دنبال می کند مسیری نادرست و پراز اشتباه است زیرا هر روز در این منجلاب گرفتارتر می شود تا اینکه تصمیم می گیرد مواد را ترک کند او در این راه نیاز به کمک دارد.

مسئول گروه تئاتر پرواز گفت نمایش «برادرها» در سومین جشنواره تئاتر کریمه که در خردادماه سال جاری برگزار شد حائز کسب لوح تقدیر بازیگری توسط علیرضا پایانی فر شد.

میرصادقی در پایان اشاره کرد کارگردان نمایش هادی شمس، بازیگران محمود مرادی و علیرضا پایانی فر هستند همچنین سرپرستِ گروه نمایش «برادرها» محسن صلواتی است.  




نظرات کاربران