در حال بارگذاری ...

پنجمین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی قم تشکیل شد

با حضور سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌ رئیس شورای سیاست گذاری پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی قم برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم، پنجمین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی با حضور حسینی کاشانی رئیس شورا، اصغر نوبخت دبیر جشنواره، حسن دلیر رئیس امور هنری، جواد طاهری، سید حسین فدای حسین، رضا آزاد از پیشکسوتان تئاتر استان، علی فرحناک و ابوالفضل صادق عضو هیئت رئیسه و مریم صدرپور مسئول دبیرخانه،مورخ چهارشنبه ۴ مردادماه در دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این نشست حسینی کاشانی رئیس شورای سیاست گذاری پیشنهاد داد جهت ارتقا سطح کیفی و بهبود در پیشرفت علمی و تخصصی نمایش ها و همچنین استفاده از اساتید متخصص و حرفه ای، از استاد راهنما و مشاور برای نمایش های منتخب نوزدهمین جشنواره تئاتر استانی استفاده شود که مورد تصویب و تایید اعضا شورا قرار گرفت.

در ادامه با توجه به شعار جشنواره مبنی بر استعداد پروری و کشف نیروهای جوان، نوزدهمین جشنواره در دو بخش اصلی و تجربه های نو برگزار خواهد شد. در این جلسه مقرر شد ۲۴ گروه نمایشی که به مرحله بازبینی رسیده اند با ارائه درخواست کتبی در یکی از بخش های منتخب اعلام حضور نمایند تا در همان بخش مورد بازبینی قرار گیرد. از ۱۱ لغایت ۱۳ مردادماه ۹۶ کارشناسان نمایش ها را در دو بخش داوری خواهند کرد که تعداد ۸ نمایش به بخش مسابقه و تعداد ۴ نمایش به بخش تجربه های نو راه پیدا خواهد کرد.

قابل ذکر است در پایان این جلسه کارشناسان و داوران اصلی انتخاب شدند همچنین بعداز برگزاری جشنواره گروه های نمایشی شرکت کننده می توانند بنا به درخواست خودشان مجدداً اجرای عمومی داشته باشند.




نظرات کاربران