در حال بارگذاری ...
با حضور جابر رمضانی ، نویسنده و کارگردان تئاتر

ورک شاپ آموزشی کارگردانی و بازیگری درهنرستان هنرهای زیبای قم برگزار شد

به همت هنرستان هنرهای زیبای قم کارگاه یک روزه تئاتر با حضور جابر رمضانی روز پنج شنبه دوم اسفند ماه ویژه هنرجویان پایه های مختلف این نهاد آموزشی در خانه نمایش ماه قم برگزار شد

به گزارش تئاتر قم ، در این کارگاه یک روزه که با استقبال خوب هنرجویان رشته نمایش هنرستان هنرهای زیبای قم برگزار شد به پرسش های متعدد این هنرجویان پاسخ داده شده و مبانی فعالیت در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر، ضرورت های توجه به مطالعه تخصصی، همچنین نیازهای آموزشی نسل جوان در حوزه تئاتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جابر رمضانی از جمله فارغ التحصیلان هنرستان هنرهای زیبای قم است که طی سالهای اخیر با نویسندگی و کارگردانی نمایش هایی چون تیم شنا، اسکیس، صدای آهسته برف و موی سیاه خرس زخمی جایگاه بسیار خوبی در سطح تئاتر حرفه ای کشور به دست آورده است.

پیش تر از این نیز در مهر ماه ورک شاپی دو روزه با حضور استاد آرش دادگر در هنرستان قم برگزار شده بود.

طبق اعلام مدیریت هنرستان هنرهای زیبای قم قرار است روند برگزاری این دست کارگاه ها مطابق با آراء و نظرات هنرجویان بطور مداوم ادامه داشته باشد.

گفتنی ست هنرستان هنرهای زیبای قم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارگاه یک روزه تئاتر ویژه مربیان پرورشی سراسر استان را نیز در اسفند ماه برگزار خواهد کرد.




نظرات کاربران