در حال بارگذاری ...
توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم و فروشگاه دنیای کتاب

پنجمین آزمون مسابقه «کتابخوان» در واپسین روزهای فصل تابستان برگزارشد

روز جمعه ۲۹ شهریورماه ۹۸ شرکت کنندگان درپنجمین آزمون مسابقه کتابخوان در فروشگاه دنیای کتاب قم به رقابت پرداختند.

به گزارش تئاتر قم ، انجمن هنرهای نمایشی استان قم در راستای اهداف آموزشی خود و با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین هنرمندان ، هنرجویان وعلاقه مندان به هنرهای نمایشی ، با مشارکت فروشگاه دنیای کتاب اقدام به برگزاری طرح مسابقه ی " کتابخوان " نموده است . در این طرح ، هر ماه یک کتاب تخصصی در زمینه ی هنرهای نمایشی توسط انجمن هنرهای نمایشی استان قم معرفی و توسط فروشگاه دنیای کتاب قم تهیه و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد تا پس از ثبت نام ، در آزمون این مسابقه شرکت کنند.

در این آزمون که در روزهای پایانی هرماه برگزار می شود ، 30 سوال تستی مطرح می شود که برگزیدگان می بایست به 80 درصد از سوالات یعنی به 24 سوال پاسخ صحیح داده باشند.

در پایان نیز به سه نفر برتر این مسابقه از سوی فروشگاه دنیای کتاب ، جمعا مبلغ 5 میلیون ریال جایزه اهدا می شود.این طرح که از ابتدای اردیبهشت 98 با عقد قرارداد مشارکت اجرایی شده است ، در پنجمین مسابقه ، کتاب " آشتایی با مکتبهای ادبی " نوشته ی دکتر منصور ثروت را برای خوانش معرفی نموده بود . آزمون این مسابقه روز 29 شهریور ، ساعت 18 در فروشگاه دنیای کتاب قم برگزار شد و آقای سید محمدجواد رسولی رتبه اول ، خانم سحر خوش قدم رتبه دوم و خانم فاطمه عرب پور رتبه سوم را بدست آوردند.

کتاب معرفی شده برای آزمون مهرماه ، مبانی دکور و صحنه آرایی ، نوشته ی هنینگ نلمز است که در ششمین مسابقه ی کتابخوان درروزجمعه 24 مهرماه 98 مورد آزمون قرار خواهد گرفت .جوایز برگزیدگان چهارمین مسابقه کتابخوان نیز طی مراسمی در خانه کتاب به ایشان تقدیم شد.




نظرات کاربران