در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان تئاتر خیابانی

اولین نشست هم اندیشی دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم برگزار شد

اولین نشست هم اندیشی دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی با حضور هنرمندان تئاتر خیابانی استان قم برگزار شد.

به گزارش تئاتر قم ، اولین جلسه هم اندیشی کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان نمایش خیابانی استان قم ، عصر روز چهارشنبه  بیستم اسفندماه نود و نه در سالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنر شهر قم برگزار شد.

در این جلسه که مرتضی مرتضوی راد مسئول دفترکانون تئاتر خیابانی ، علی فرحناک ، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم و صدیقه مشایخی ، نایب رئیس این انجمن حضور داشتند ، نظرات و پیشنهادات هنرمندان تئاتر خیابانی قم در مورد نیاز به توجه بیشترو برنامه ریزی برای نمایش خیابانی در قم مطرح و مورد تاکید قرار گرفت.

علی فرحناک در پاسخ به برخی سوالات حاضرین ، تاکید کرد که لازمه ی رسیدن به مراتب بالاتر در عرصه تئاتر خیابانی ، توجه به بحث آموزش ، حس همدلی و حمایت از یکدیگر ، حضور در جشنواره های سراسری ، داشتن برنامه ریزی هدفمند و توجه جدی به موضوع مطالبه گری ست.

مرتضی مرتضوی راد نیز ، توجه به بحث آموزش ، آشنایی با تئاتر خیابانی سایر استانها و تصویب یک نظام هماهنگ مالی برای ارزشگذاری اجراهای خیابانی را ضروری دانست.

در این جلسه هادی افضلی ، شهاب الدین نیازمند ، مرتضی عقیقی ، اعظم دلداده ، محمود مرادی جهان ، حسن خوش رفتار و تعداد دیگری از هنرمندان تئاتر خیابانی قم حضور داشتند که ضمن تشکر از برقراری این جلسه ، به بیان نظرات خود پرداختند.




نظرات کاربران