در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با هفته بسیج

«پرواز یک ستاره» در قم به روی صحنه رفت

نمایش «پرواز یک ستاره» که نمایشنامه آن بر اساس زندگی شهید علی اکبر نظری ثابت نوشته شده، در یادواره سردار سرلشگر شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قم، ‌نمایش «پرواز یک ستاره» که نمایشنامه آن بر اساس زندگی شهید علی اکبر نظری ثابت نوشته شده در یادواره سردار سرلشگر شهید مهدی زین‌الدین و 6090 شهید استان قم و در سالن امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم، به روی صحنه رفت.

این اثر نمایشی نوشته سید حسین فدایی حسین است ، به کارگردانی احمد سلیمانی و به همت کنگره شهدای استان قم و حوزه هنری قم تولید و آماده اجرا شده‌است.

هومن پیری و میثم رهوار در این اجراء به ایفای نقش پرداخته و محمدجواد پیروزی دستیار کارگردان، سجاد بختیاری طراحی و ترکیب صدا و موسیقی و جاوید هاشمی تولید تصویر و ویدئو را در نمایش «پرواز یک ستاره» به عهده داشتند.

گروه اجرایی نمایش ، پیش از رفتن به روی صحنه بر مزار شهید علی اکبر نظری ثابت در گلزار شهدای قم حاضر و به آن مجاهد دلیر ادای احترام نمودند.

شهید علی‌اکبر نظری ثابت فرمانده اطلاعات عملیات لشکر ۱۷علی‌بن‌ابیطالب(ع) قم را بر عهده داشت و این اثر نمایشی روایتی از شهادت این سردار شجاع جنگ تحمیلی است.

مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید «مهدی زین‌الدین» فرمانده لشکر 17 امام علی بن ابی‌طالب (ع) و 6090 شهید استان از تاریخ 24 آبان ماه و به مدت 5 روز در شهر و روستاهای استان برگزار ‌می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران