در حال بارگذاری ...
در دومین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی:

سه نمایش روی صحنه‌ی تئاتر قم

دومین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم با برگزاری نشست تخصصی کارگردانی و اجرای سه نمایش به پایان رسید.

به گزارش تئاتر قم ، در دومین روز اجرای نمایشهای بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم سه نمایش به روی صحنه رفت .

اولین نمایش " من هزار و یک شب زنده ام " نوشته ی حمیدرضا قاسمی به کارگردانی مهدی حبیبی تبار در دو نوبت ساعت 14 و 16 در خانه نمایش ماه به اجرا درآمد. در اجرای دوم این نمایش حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و حسین غریب مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز حضور یافته و به تماشای این نمایش نشستند.

در تالار شهید آوینی نیز نمایش " مثل سوسوی فانوس آویخته " نوشته محمدرضا کوهستانی به کارگردانی مصطفی مقیمی در دو نوبت ساعت 16 و 18 به روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان مواجه شد.

همچنین در تالار فرهنگ و هنر شهر ، نمایش " زبان تمشک های وحشی " به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی سید علی هاشمی نژاد در دو نوبت 18 و 20 به روی صحنه رفت.

 در روز دوم جشنواره ، نشست تخصصی کارگردانی تئاتر نیز از ساعت 11 تا 13 با عنوان " کارگردانی و روش شناسی فرایند تحلیل " با حضور عبدالله بیگی در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد. این نشست نیز با استقبال عمومی هنرمندان و هنرجویان هنرهای نمایشی مواجه شد.

برگزاری بیست و دومین جشنواره استانی تئاتر قم با استقبال گرم مسئولین نیز مواجه بود. حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، غریب مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری قم و تعداد دیگری از مسئولین فرهنگی و هنری نیز مهمان جشنواره بوده و به تماشای نمایش ها پرداختند.




مطالب مرتبط

گفت‌و‌گو با داور بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

عبدالله بیگی: جای تئاتر پژوهش محور در نمایش قم خالی است

عبدالله بیگی عضو هیئت داوران بخش خیابانی بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با بیان اینکه حضور پژوهش و تجربه صحنه‌ای در کنار هم می‌تواند نقش مؤثری در متعالی‌تر شدن تئاتر قم ایفا کند، می‌گوید استان قم در زمینه تئاتری که بر اساس تجربه‌های صحنه‌ای به ظهور برسد بسیار ...

|

نظرات کاربران