در حال بارگذاری ...
با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش " قصه ی پری و رویای یک پسرک " در شهرک پردیسان قم به اجرا درآمد

نمایش " قصه ی پری و رویای یک پسرک " ویژه کودکان و نوجوانان ، با موضوع اهمیت علم و دانش و درس خواندن در قم به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر قم ، نمایش "قصه ی پری و رویای یک پسرک" به نویسندگی بهرام امیدعلی و کارگردانی مشترک مجتبی مرادی و بهرام امیدعلی ویژه کودکان و نوجوانان استان قم به اجرا درآمد.

در این نمایش که با هدف و موضوع  اهمیت علم و دانش و درس خواندن تولید شده است ، مهدی اولیا زاده ، نازنین قلیچی ، مجید عنافجه ، سجاد خلف ، محمد یوسفی ، علی اصغر عیسی آبادی ، نرجس فراهانی ، معصومه افشاری و محمدمعین محمودیان به ایفای نقش پرداخته اند.همچنین مهدی اولیازاده به عنوان مشاور کارگردان و مهسا گنجی به عنوان تهیه کننده در این نمایش حضور دارند.

نمایش " قصه پری و رویای یک پسرک " درباره پسر بچه ای به نام شمل است که علاقه ای به درس خواندن ندارد، شیطونک او را گمراه میکند و به او میگوید بالای کوهی درختی کهن سالی وجود دارد که از برگهای آن درخت میتواند دارویی بسازد و با خوردن دارو به علم و دانش دست میابد، ولی باید ریشه ی درخت را از بین ببرد.شمل عزمش را جزم میکند و به این سفر پر ماجرا میرود.

این نمایش با حمایت انجمن هنرهای نمایشی استان قم  از  ۲۳ دی ماه الی ۸ بهمن ، همه روزه در دو نوبت 18.30 و 20.30 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک پردیسان قم به روی صحنه می رود.




نظرات کاربران