در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر علمی و تخصصی اعلام شد

اسامی هیئت داوران نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی رضوی

سید حسین فدایی حسین دبیر علمی و تخصصی نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه خوانی و نمایشنامه نویسی رضوی اسامی هیئت داوران این جشنواره را اعلام کرد

به گزارش تئاتر قم، حسین فدایی حسین دبیر علمی و تخصصی نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی رضوی (۱۴۰۰) «زیارت»، منوچهر اکبرلو، مهرداد رایانی مخصوص و شهرام کرمی را به عنوان داوران جشنواره نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی رضوی معرفی کرد.

وی با اشاره به این که مرحله نهایی جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی از ۲۲ الی ۲۵ اسفندماه به صورت غیرحضوری در شهر قم برگزار خواهد شد گفت: هیئت داوران دو بخش نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی به صورت مشترک به قضاوت در مورد آثار نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی خواهند پرداخت و نتایج این داوری در روز ۲۵ اسفند در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.
وی همچنین افزود: در بخش نمایشنامه‌نویسی ۵۹ اثر حضور دارند که هیئت داوران در بخش‌های نمایشنامه‌های بزرگسال و کودک و نوجوان و عروسکی انتخاب‌های خود را اعلام خواهند نمود. 
این نویسنده و پژوهشگر تئاتر در ادامه با اشاره به استقبال خوب هنرمندان از این جشنواره گفت: در بخش نمایشنامه‌خوانی نیز از بین ۲۹ اثر رسیده به جشنواره از سراسر کشور، ۱۱ اثر منتخب مورد داوری قرار خواهند گرفت و این داوری از طریق تماشای فیلم آثار ارسالی انجام خواهد شد. 
دبیر علمی و تخصصی نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی رضوی در پایان افزود: جشنواره نمایشنامه‌خوانی در بخش‌های خوانش گردانی, صحنه خوانی، موسیقی و اصوات، خوانش گری مرد و زن و پوستر، بروشور و اقلام تبلیغی، به برگزیدگان جوایزی را تقدیم خواهد کرد.
مرحله نهایی نخستین جشنواره سراسری نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی رضوی (۱۴۰۰) با عنوان «زیارت» توسط انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) از ۲۲ الی ۲۵ اسفندماه در قم برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

نظرات کاربران