در حال بارگذاری ...
در راستای اهداف آموزشی انجمن هنرهای نمایشی

جلسه نقد و بررسی نمایش «فنجان در طوفان چای» در تالار فرهنگ و هنر قم برگزار شد

نمایش طوفان در فنجان چای به نویسندگی و کارگردانی مرتضی مرتضوی راد در تالار فرهنگ و هنر شهر قم مورد نقد و ارزیابی کارشناسان و مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش تئاتر قم ، جلسه نقد و بررسی نمایش "فنجان در طوفان چای" با حضور حجه الاسلام دکتر سید احمد بطحایی منتقد ، مرتضی مرتضوی راد نویسنده و کارگردان نمایش و حامد جلالی منتقد و مسئول جلسه به همراه سایر عوامل نمایش درسالن چهارسوی تالار فرهنگ و هنرشهر قم برگزار شد.

در این جلسه که روز دوشنبه بیست وهفتم تیرماه 1401 با حضور علی فرحناک مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان قم ، تعدادی از هنرمندان و مخاطبان این نمایش پس از اجرای آن برگزار شد ، درباره ی نمایشنامه ، بازیگری ، طراحی صحنه ، انتخاب سالن اجرا ، انتخاب شیوه ی اجرایی و دیگر مباحث مربوط به نمایش گفت و گو شد.

در این جلسه همچنین در خصوص نحوه ی تطبیق تاریخی رویدادها و شخصیت های نمایش و نشانه های موجود در آن گفت و گو و تبادل نظر شد.

این جلسه ، در راستای اهداف آموزشی انجمن هنرهای نمایشی استان قم و با هدف گفتمان رو در روی هنرمندان با مخاطبان و دیدگاه های سایر صاحب نظران نمایشی طراحی و به اجرا رسید.

نمایش "فنجان در طوفان چای" تا سی و یکم تیرماه ، هرشب ساعت نوزده و سی دقیقه پذیرای علاقه مندان به هنر نمایش خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم

سیدحسین فدایی حسین: اولویت انتخاب آثار تکنیک و فرم اجرا بود

سید حسین فدایی حسین عضو هیئت انتخاب بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در خصوص معیارهای داوری آثار راه‌یافته به بخش مسابقه جشنواره، می‌گوید در درجه اول کیفیت هنری اثر اهمیت داشت و در مراتب بعدی به جنبه‌های دیگری مانند مفهوم، محتوا و طرح مسائل روز توجه شده است، بنابراین ...

|

در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم
در نشست دبیر جشنواره تئاتر قم و مسئولان سازمان فرهنگی شهرداری مطرح شد

حمایت شهرداری از جشنواره استانی تئاتر قم

در نشست مشترک دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم و سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم بر ضرورت مشارکت این سازمان در برگزاری مهم‌ترین رویداد هنری تئاتر استان تأکید شد.

|

نظرات کاربران