در حال بارگذاری ...
در حاشیه برگزاری کنگره شهدای استان قم

فراخوان حمایت از اجرای نمایش‌های خیابانی جشنواره «شاهد» منتشر شد

دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم در نظر دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشنامه‌های نوشته شده در جشنواره‌ی نمایش نامه نویسی «شاهد» را با اولویت آثار برگزیده، در حاشیه برگزاری کنگره شهدای استان قم برای اجراهای خیابانی مورد حمایت قرار دهد.

دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم در نظر دارد به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشنامه‌های نوشته شده در نخستین جشنواره‌ی استانی نمایش نامه نویسی «شاهد» را با اولویت آثار برگزیده، برای تولید و اجراهای خیابانی مورد حمایت قرار دهد.

این اجراها که در حاشیه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم برنامه ریزی و اجرا خواهند شد، بخش دوم و اصلی جشنواره نمایشنامه‌نویسی شاهد است که در آن گروه‌های خیابانی در سطح شهر به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

به ازای هر اجرای خیابانی در این طرح مبلغ  ۵ میلیون ریال به گروه اجرایی پرداخت خواهد شد و تعداد اجرای هر نمایش حداقل 10 اجرا است، که به تناسب کیفیت، متغیر خواهد بود.

همچنین به نمایش‌هایی که در فرآیند تولید و اجرا، با موضوعات شهروندی و ذیل موضوعات سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز سازگاری داشته باشند، کمک هزینه بیشتری تعلق خواهد گرفت. 
لذا از کارگردانان تئاتر خیابانی دعوت می‌شود جهت اعلام حضور و هماهنگی انتخاب متن و کسب اطلاعات بیشتر با مسئول دفتر کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان قم مرتضی مرتضوی راد تماس بگیرند.
شماره تماس: 09369228089




نظرات کاربران