در حال بارگذاری ...
در راستای برگزاری بخش جنبی جشنواره استانی تئاتر قم

فراخوان «مسابقه نمایش‌های سه دقیقه‌ای» منتشر شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، فراخوان جشنواره نمایش‌های سه دقیقه‌ای در بخش جنبی بیست و سومین جشنواره استانی تئاتر قم منتشر شد.

در این فراخوان آمده: «نظر به ایجاد حرکتی نو و بدیع، در اهداف و راهبردهای بیست و سومین جشنوره تئاتر استانی قم، نمایش‌های سه دقیقه‌ای در بخش مسابقه برگزار می گردد. قدرت و توانمندی بازیگر، نفوذ کللام در نمایش، خلاقیت و نوآوری، آکسان‌گذاری صحیح، مهارت انتقال پیام،  انتخاب سوژه‌ای مناسب در قالب سه دقیقه‌ای از نکات مهم و قابل توجه این مسابقه است. نمایش‌های سه دقیقه‌ای به صورت تک نفره با موضوعات مدافعان حرم، حجاب و عفاف، دفاع مقدس، مدافعان سلامت و نمایش‌های طنز برگزار می‌شود. از علاقمندان خواهشمند است تا تاریخ 25 آبان ماه، جهت حضور در مسابقه به دبیرخانه جشنواره مراجعه نمایند.

قابل ذکر است این بخش نیاز به ارائه متن ندارد و بازبینی توسط هیئت داوران در تالار فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز جمعه مورخ 4 آذرماه انجام می شود و در نهایت تعداد 5 اثر جهت اجرا در مراسم اختتامیه در تاریخ 11 آذرماه انتخاب می‌شوند. به برگزیدگان مسابقه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

گاه‌شمار نمایش‌های تک نفره:
مهلت اعلام آمادگی: 25 آبان 1401
بازبینی و داوری آثار: 4 آذرماه 1401
اجرای منتخبین: 11 آذر ماه 1401




نظرات کاربران