در حال بارگذاری ...
در مراسم پایان دوره کارگاه بازیگری اولین تجربه حوزه هنری استان قم

برگزیدگان 10 اثر نمایشی معرفی شدند

هفتمین پایان دوره کارگاه بازیگری اولین تجریه پس از اجرای ۱۰ اثر نمایشی، با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، در مراسم اختتامیه هفتمین پایان دوره کارگاه بازیگری اولین تجربه که عصر سه‌شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱ در تالار شهید آوینی برگزار شد، برگزیدگان هئیت داوران معرفی و از آنها تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری استان قم در سخنانی کوتاه به برگزار کنندگان، داوران و هنرجویان پایان دوره خداقوت گفت و ابراز امیدواری کرد که هنرجویان در ادامه راه موفق و پر توان باشند و حوزه هنری بتواند به صورت شایسته به ارتقاء سطح کیفی کار آنها کمک کند.

در ادامه هنرجویان بر روی سن حاضر شدند و گواهی پایان دوره خود را از دست رئیس حوزه هنری قم دریافت کردند و قسم نامه پایان دوره خود را قرائت کردند.

همچنین احمد سلیمانی مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم و مدرس این هفتمین دوره بازیگری حوزه هنری قم در سخنانی خاطرنشان کرد که این مراسم نام مناسبی ندارد و این اختتامیه‌ی دوره بازیگری نیست بلکه تازه آغاز فعالیت حرفه‌ای هنرجویان بازیگری در حوزه هنری قم است. چنانچه دوره‌های گذشته نیز چنین بوده‌است.     

پس از این سید صدرا میرِئی، به نمایندگی از هیئت داوران پایان دوره که علاوه بر او شامل سید محمد حسینی و فاطمه حسینی بود، بیانیه هیئت را که توصیه‌هایی برای هنرجویان حاضر در این دوره و مدیران فرهنگی هنری استان را در بر داشت، قرائت کرد.

پایان بخش مراسم معرفی برگزیدگان پایان دوره و اهدای لوح و تقدیر‌نامه به آنها بود که با استقبال و شور و هیجان حاضران همراه بود. برگزیدگان این پایان دوره به قرار زیر است؛

در بخش بازیگری مرد:

اهدای دیپلم افتخار رتبه اول بازیگری مرد به حسین زارع برای بازی در نمایش «سه مونولوگ از آینده»

اهدای لوح تقدیر رتبه دوم بازیگری مرد به علیرضا امامی‌نیا برای بازی در نمایش «استادیوم ۱۹»

اهدای لوح تقدیر رتبه سوم بازیگری مرد به امیرذوالفقاری برای بازی در نمایش «سه مونولوگ از آینده»

 

در بخش بازیگری زن:

اهدای دیپلم افتخار رتبه اول بازیگری زن به آیدا سلیمانی برای بازی در نمایش «سه مونولوگ از آینده»

اهدای لوح تقدیر رتبه دوم بازیگری زن به صورت مشترک برای آیناز صدیقیان برای بازی در نمایش «گربه روی شیروانی» و فاطمه الیاسیان برای بازی در نمایش «ناتمام»

اهدای لوح تقدیر رتبه سوم بازیگری زن به صورت مشترک برای مبینا احمدی برای بازی در نمایش «مصاحبه» و بهنوش احمدی برای بازی در نمایش «گربه روی شیروانی»

 

نمایش منتخب جشنواره:

هیئت داوران دیپلم افتخار جشنواره را به مهدی کاشی برای سرپرستی گروه نمایش «سه مونولوگ از آینده» اهدا کرد.

همچنین جایزه ویژه اجرای منسجم  گروهی و منطبق بر محیط به صورت گروهی تقدیم شد به پریسا طراوتی سرپرست گروه نمایش «استادیوم ۱۹»

 

گفتنی‌ست در هفتمین کارگاه بازیگری حوزه هنری قم، ۶۵ هنرجو زیر نظر احمد سلیمانی کارگردان و بازیگر شناخته شده‌ی تئاتر دوره مقدماتی و تکمیلی بازیگری را گذرانده و طی دو روز، در ۱۰ اجرای منتخب برای نخستین بار بازی مقابل تماشاگران را در پلاتو سوره حوزه هنری قم تجربه کردند. هنرجویان فارغ التحصیل در ادامه دوره پیشرفته بازیگری را تجربه و عضو باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم خواهند شد.




نظرات کاربران