در حال بارگذاری ...
استقبال پرشور تماشاگران از نمایش قهرمان

«قهرمان» در قم به روی صحنه رفت

نمایش "قهرمان" به نویسندگی و کارگردانی حسین پارسائی از چهارشنبه ۷ دی ماه در تالار فرهنگ و هنر قم به روی صحنه رفته و با استقبال گسترده و پرشور علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر استان، روبرو شده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قم، این نمایش که به سویه‌های زیستی و حماسی یک قهرمان ملی ‌"شهید مهدی زین‌الدین" می‌پردازد روز چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم آغاز و طی روزهای نخست، با استقبال گرم و پرشور ِ علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر روبرو شده است.

علی براتی به عنوان طراح حرکت و احمد سلیمانی در مقام مجری طرح و دستیار کارگردان در نمایش قهرمان حضور دارند.

همچنین هنرمندانی نظیر سیدحمید لاجوردی، سیدمحمد حسینی٫ سیدصدرا میرئی، هدی دیلمی٫علی مقدم، صدیقه مشایخی، مهدی ملاک، سیدمحمدرضا پیغمبری، هومن پیری٫ علی جعفری، محمدرضا حمودی، سیدمهدی باقری، محمدجواد زرنوش، محمد عموئی، ریحانه وفاجو، محسن عنوز، محمدامین وفاجو، علی‌رضا امامی‌نیا، آناهیتا زمانی، محمد سعید جردکانی و امیرمحمد ابهری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا راد به عنوان دستیار حرکت و آصف جاودانفر، یوسف حمزه‌لوئی، آرمان صلحی، سعید نوعی، عرفان حسنی و آرین صلحی از جمله هنرمندان  گروه حرکت این اثر هستند.

محمدرضا آزاد طراح نور، مژگان عیوضی و مونا صوفی طراحان لباس٬ مهدی زمانی طراح صدا،ریحانه وفاجو دستیار و برنامه‌ریز، محمدکاظم رضوانی مدیر هماهنگی و اجرا، محمدجواد پیروزی مدیر تولید، مرتضی عقیقی مدیر تبلیغات و محمدرضا شاه‌مردی مدیر روابط عمومی از جمله همکاران تولید این اثر هستند.

این نمایش هر روز از ساعت 18:00 در تالار فرهنگ و هنر شهر قم به روی صحنه رفته و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت https://bilitama.com نسبت به رزرو بلیت اقدام نمایند.




نظرات کاربران