در حال بارگذاری ...

«قصه‌ای از سرزمین مهربونی» به جشنواره تئاتر معلولین آفتاب رفت

 «قصه‌ای از سرزمین مهربونی» نوشته محمدرضا شاهمردی و کارگردانی مهدی خجسته، به چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین آفتاب (اراک) راه پیدا کرد.
به گزارش تئاتر قم، این نمایش روایتی قدیمی و فولکور از سوسکی که دختر یک پیرزن و پیرمرد می شود و به پاداش نیکویی‌های خلقی و رفتاری به دختری زیبا بدل شده و با پسر پادشاه سرزمین مهربونی ازدواج می‌کند.

موسسه تئاتر طراوت در سال 1391 تاسیس و طی این مدت ضمن حضور در دو دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر، جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، جشنواره بین المللی تئاتر خلیج فارس، جشنواره تئاتر منطقه ای و ... عناوین و رتبه های بسیاری را در سطح ملی، بین المللی و استانی به دست آورده است، همچنین با ارائه دوره های توانمندی به حمایت از قشر معلولان پرداخته و تاکنون بیش از 10 نفر از معلولان استان را به طور حرفه ای به فضای هنری استان معرفی نموده است، تولید نمایش «چارقد سبز خاله گلنار»، بخش مهمی از اهداف این موسسه را شامل می‌شد تا پس از تجربیات متعدد این موسسه در عرصه های مختلف حرفه ای زمینه بروز و ظهور جدی تر معلولان عزیز فراهم آید، پس از موفقیت های این نمایش با برنامه ریزی جدی تر به دنبال تولید نمایشی عام پسند دارای ویژگی های حرفه ای دست به نگارش و تولید نمایش قصه ای از سرزمین مهربونی زده است که به لطف خدا و پیگیری های دلسوزانه مسئولان تولید اثر با موفقیت همراه بوده و این نمایش راهی جشنواره تئاتر منطقه ای آفتاب شد.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه و دستیار کارگردان: احمد شریفی فرد، بازیگران: مرتضی عقیقی، اصغر تقی پور، فاطمه عابدین زاده، فاطمه آخوندیان، سیده زهرا موسوی، سید هاشم موسوی، مدیر تولید، رحمان اسلامی، موسیقی: عباس مومن، مهناز رودساز، مشاور کارگردان: سید حسین فدایی حسین.




نظرات کاربران