در حال بارگذاری ...

«منظومه» در تهران به صحنه می‌رود

نمایش «منظومه» نوشته و کارگردانی علی فرحناک کاری از گروه تئاتر «امروز» استان قم از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه ۹۵ در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر قم، این نمایش هجده رتبه در دومین جشنواره تئاتر استانی کریمه و رضوی به دست آورده‌است و نمایش منتخب و برگزیده ی یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد بود.

علی فرحناک کارگردان نمایش «منظومه» گفت: این نمایش حکایت یک نیروی جاذبه است که انسان‌ها را به سوی خود می‌کشد. فقط کافیست اندکی معرفت داشته باشی و باور کنی که در پس این لایه‌ی بیرونی از زندگی، چیزهای پنهان دیگری هم وجود دارد که بر روند وقایع پیش رو تاثیر گذار است. منظومه به این آدم‌ها می پردازد. آدمهایی که با فواصل مختلف اما در نظمی بی دلیل حول همان نیروی جاذبه میچرخد، با یکدیگر روبرو میشوند ، یکدیگر را در می یابند و گره گشای یکدیگر میشوند و میروند... و شاید هیچگاه دیگر با هم روبرو نشوند اما هر جا که باشند مجذوب همان نیروی جاذبه اند. این نمایش پیشکشی ست به ساحت مقدس حضرت معصومه«س» و برادر بزرگوارشان امام رضا «ع»

سید محمد حسینی، مهدی رکنی، مهدی ملاک، صدیقه مشایخی، عطا منتظری، فرزانه خان محمدی، عبدالرضا ملاک، زهرا فراهانی فشکی در نمایش «منظومه» بازی می‌کنند.

نمایش «منظومه» کاری از گروه تئاتر «امروز» استان قم از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه ۹۵ در ساعت ۲۱:۳۰ در تهران، خیابان استاد شهریار، مقابل تالار وحدت، تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.


 




نظرات کاربران